کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مسئول تدوین آیین‌نامه فدراسیون فوتبال گفت: این احتمال وجود دارد که انتخابات این فدراسیون به تعویق بیفتد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ نصیرزاده در رابطه با تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و تعلیق احتمالی فدراسیون فوتبال توسط فیفا گفت: ما نمی‌توانیم دستی در اساسنامه ببریم، زیرا نمی‌شود تغییراتی در اساسنامه بدون اطلاع مجمع عمومی داد. در سال ۱۳۷۶ مجلس شورای اسلامی ماده واحده‌ای تصویب کرد مبنی بر اینکه فدراسیون‌های عمومی غیردولتی هستند. دولت در همان سال اساسنامه را تصویب کرد.

وی افزود: اما در سال ۸۱ آقای مهرعلیزاده یک ماده را تغییر داد که رئیس فدراسیون‌ها را برکنار کند و طبق همین بند آقای دادکان برکنار شد. همین بند باعث شد تا فیفا واکنشی به آن نشان دهد و اساسنامه دیگری در هیات دولت مطرح شود.

مسئول تدوین آیین‌نامه اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: طبق بررسی‌ها این اساسنامه تصویب شده است، اما تشریفات انجام آن صورت نگرفته است. تشریفات شامل ابلاغ آن بود که ۱۵ روز فرصت داشت که قانونی شود، اما طبق ماده‌ای که در اساسنامه سال ۷۶ بود، ماده‌های اساسنامه به اساسنامه جدید سال ۹۰ تغییر کرد و چیزی دیگر به نام اساسنامه ۸۶ وجود ندارد. بر همین اساس اساسنامه سال ۸۶ که مورد تصویب قرار گرفت، اما تشریفات آن صورت نگرفته بود، از سوی فیفا نیز اشکالاتی به آن وارد شد. در حال حاضر نیز اساسنامه ۸۶ را به اساسنامه سال ۹۰ تغییر دادیم و همان اساسنامه ۹۰ مورد تایید فیفا است.

وی در خصوص اینکه اساسنامه سال ۸۶ به هیات دولت فرستاده شده، گفت: ما تغییراتی در آن اعمال کردیم تا روند قانونی‌سازی آن طی شود تا در واقع وجهه قانونی آن شکل گیرد.

نصیرزاده در رابطه با تعویق انتخابات تصریح کرد: در حال حاضر ما نمی‌توانیم انتخابات را در تاریخ ۱۱ اردیبهشت برگزار کنیم، زیرا طبق اساسنامه زمان چندان کافی وجود ندارد و هم این اساسنامه مورد تصویب هیات دولت قرار ندارد. فدراسیون در ماجرای اساسنامه هیچ کاره‌ای نیست. آنها اساسنامه را به فدراسیون اعلام کردند که اجرا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.