سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین با بازیکنان جلسه داشت و از آنان خواست مقابل سپاهان با قدرت به میدان بروند و سه امتیاز را کسب کنند.

به گزارش خبنرگار مهر، اولین تمرین استقلال پس از تساوی مقابل استقلال صنعتی خوزستان از ساعت ۱۷:۱۵ در زمین شماره دو مجموعه آزادی برگزار شد.

* قبل از شروع تمرین، پرویز مظلومی بازیکنان را در رختکن نگه داشت و حدود ۱۵ دقیقه با آنها صحبت کرد و از آنان خواست نتیجه دیدار مقابل استقلال صنعتی را فراموش کرده و خود را آماده دیدار مقابل سپاهان کنند و با تمریناتی که تا روز دیدار مقابل سپاهان انجام می دهند، با قدرت مقابل این تیم ظاهر شده و ۳ امتیاز را کسب کنند تا بتوانند صدر جدول را همچنان برای خود نگه دارند.

* جابر انصاری و امین حاج محمد به جهت آمادگی هر چه بیشتر زیر نظر مربی بدنساز تمرین کردند.

* حسین ترابپور تمرینات ویژه ای را با سیدمهدی رحمتی که در دیدار مقابل استقلال صنعتی غایب بود، انجام داد.

* بنا به صلاحدید کادر فنی تمرین فردا تعطیل خواهد بود و بازیکنان به استراحت پرداخته و از روز چهارشنبه تمریناتشان را شروع خواهند کرد.

* نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی و فرزاد مجیدی جلسه ای ۱۰ دقیقه ای را در کنار زمین برگزار کردند.

* سرمربی استقلال با خسرو حیدری و بهنام برزای نیز دقایقی نیز به طور اختصاصی صحبت کرد.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل استقلال صنعتی خوزستان به طور کامل به میدان رفته بودند، پس از گذشته ۳۰ دقیقه تمرین سبک به سونا و استخر رفتند تا خستگی این دیدار سنگین را از تن بیرون کنند.

* سایر بازیکنان زیرنظر مجید صالح و سیروس دین محمدی و با نظارت پرویز مظلومی در گوشه ای از زمین تمرینات خود را پپگیری کردند.

* مظلومی از این بازیکنان می خواست که دقت بیشتری در تمرینات انجام دهند که بتوانند با آمادگی کامل به مصاف سپاهان اصفهان بروند.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز بیست‌ودوم فروردین ماه و از ساعت ۱۹ از هفته بیست‌وپنجم لیگ پانزدهم در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.