اصفهان - سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: به نظر من کمک داور مسابقه سپاهان و ملوان امروز در اعلام پنالتی برای تیم میزبان کمی عجله کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدزاده عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به عملکرد دو تیم اظهار داشت: ما در نیمه نخست بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم مسابقه، توانستیم با ارائه فوتبال واقعی ملوان، به تساوی رسیده و حتی به پیروزی نزدیک شویم.

وی با بیان اینکه شرایط محوطه جریمه عادلانه نبود، تصریح کرد: متأسفانه در آن شرایط نتوانستیم آنگونه که باید ظاهر شویم و نزدیک بود که حتی امتیاز را نیز از دست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به پنالتی اعلام شده توسط داور بازی افزود: داور در این صحنه می‌توانست سوت بزند اما این کار را نکرد و بعد از آن، از کمک داور مسابقه کمک گرفت. متأسفانه داور خودش به این صحنه نزدیک بود اما به خوبی درباره آن دقت لازم را نکرد و به نظرم کمک داور اول در این صحنه عجله کرد.

وی درباره اینکه چرا هواداران ملوان امروز به شکستن صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر اصفهان اقدام کردند، تصریح کرد: من شکسته شدن سه صندلی را دیدم و حاضر هستم پول آن را پرداخت کنم اما باید بگویم که اتفاقات سریال‌وار داوری درباره ملوان، باعث ناراحتی هواداران ما شده است.

احمدزاده اضافه کرد: همه قبول دارند که در حق تیم ملوان کم‌کاری‌های بسیاری صورت گرفته و عصبانیت هواداران در این شرایط طبیعی است اما باید برای فرهنگ‌سازی در این حوزه نیز اقدامات جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اشتباهات تیمش در این مسابقه افزود: بازیکنان ما امروز اشتباهات فردی بسیاری داشتند و تیم ما ۵۰ درصد از توان خود را در این بازی به نمایش گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.