هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه پیش‌بینی نتیجه در این رشته سخت است، گفت: طبق تاکیدی که کی‌روش دارد، هند را دستکم نخواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی که در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، ضمن بیان این مطلب افزود: در طول روزهای گذشته تمرینات خوبی را به همراه سایر ملی‌پوشان پشت سر گذاشته‌ایم و با تکمیل شدن تیم، روند خوبی را دنبال می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف هند برویم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نتیجه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، گفت: هر چند هند یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا نیست، اما کی‌روش تاکید دارد ما هیچ تیمی را دستکم نگیریم، بنابراین با تمام قدرت به مصاف هند خواهیم رفت.

ابراهیمی با درخواست از هواداران برای حضور در ورزشگاه، گفت: رایگان شدن تماشای دیدارهای تیم ملی ایران با هند و عمان این فرصت را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا با حضور در ورزشگاه، به تشویق ملی‌پوشان بپردازند.

وی در پایان گفت: شرایط تیم ملی خوب است و امیدوارم با حمایتی که هواداران انجام می‌دهند، بتوانیم به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.