مطبوعات ایتالیایی ادعا کرده‌اند که سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال لسترسیتی به کاپیتان کهنه‌کار جالوروسی گفته می‌تواند روی ادامه دادن دوران بازیگری‌اش در تیم تحت هدایت او حساب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احتمال به پایان رسیدن دوران حضور فرانچسکو توتی در تیم فوتبال رم بیش از هر زمان دیگری است و آخرین گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که باشگاه رم قصد ندارد قرارداد کاپیتان ۳۹ ساله‌اش که در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد را تمدید کند اما او می‌تواند دوران بازیگری‌اش را در لسترسیتی ادامه دهد.

آینده توتی مدتی است که در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و در حالی که باشگاه رم به او پیشنهاد داد در یک پست مدیریتی به فعالیتش در جالوروسی ادامه دهد، خود او می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد.

در همین راستا، نشریه گاتزتا دلواسپورت امروز (پنجشنبه) نوشت که جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم از سوی کادر فنی و پزشکی باشگاه، گزارشی نه چندان امیدوار کننده از وضعیت جسمانی توتی دریافت کرده و به همین دلیل قرارداد کاپیتان جالوروسی را تمدید نخواهد کرد.

توتواسپورت، دیگر نشریه ایتالیایی هم مدعی شده که توتی رم را ترک خواهد کرد چون علاقه‌ای به فعالیت در نقش‌های مدیریتی ندارد.

کوریره دلواسپورت اما جزییات بیشتری درباره برنامه‌های احتمالی توتی برای فصل بعد ارائه کرده و نوشته که کلودیو رانیری، سرمربی پیشین رم که اکنون هدایت لسترسیتی را برعهده دارد، به توتی گفته می‌تواند به «روباه‌ها» ملحق شود چون به تجربه او برای لیگ قهرمانان فصل آینده نیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.