یک نشریه ایتالیایی از وسوسه شدن کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال رم برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش پس از ترک جالوروسی خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انگیزه فرانچسکو توتی برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش، حتی پس از جلساتی که با جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم داشته هم از بین نرفته است و او اگر بتواند در استادیو المپیکو و در غیر این‌صورت در تیمی دیگر به حضورش در مستطیل سبز ادامه می‌دهد.

به گزارش روزنامه کوریره دلواسپورت، توتی پس از گفت‌و‌گویی که با پالوتا داشته است، در حال بررسی گزینه‌های پیش‌روی خود است. پالوتا از توتی خواسته که در پایان فصل کفش‌هایش را آویزان کند و به کادر مدیریتی باشگاه ملحق شود اما کاپیتان جالوروسی ترجیح می‌دهد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد. البته از آنجایی که برای ماندنش در جالوروسی مخالفان زیادی وجود دارد، ترجیح می‌دهد که در تیمی دیگر بازی کند.

کوریره نوشته که توتی با کمبود پیشنهاد مواجه نیست و یکی از تیم‌هایی که او می‌تواند برایش بازی کند، نیویورک سیتی است که حتی پالوتا هم پیشنهادش را به کاپیتان رم داده است اما خودش ترجیح می‌دهد که برای لس‌آنجلس گلکسی بازی کند.

تیم کالیفرنیایی که طبق ادعای کوریره، توتی به عنوان مقصد بعدی‌اش در نظر گرفته، تیمی است که در آن هم‌‌تیمی قدیمی‌اش، اشلی کول به همراه نایجل دی‌یونگ، هافبک پیشین میلان و استیون جرارد، کاپیتان پیشین لیورپول حضور دارند.

توتی ۳۹ ساله که ماه سپتامبر ۴۰ ساله می‌شود، تا پایان فصل جاری با رم قرارداد دارد و با اختلافاتی که اخیراً میان او و لوچانو اسپالتی، سرمربی جالوروسی شکل گرفته، بعید به نظر می‌رسد که یک فصل دیگر در المپیکو دوام بیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.