مدافع آرژانتینی منچسترسیتی تاکید کرد او و هم تیمی هایش نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا فیروزه ای پوشان را به بهترین تیم تبدیل کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، منچسترسیتی شب تاریخی را در ورزشگاه اتحاد پشت سر گذاشت و برای نخستین بار در تاریخ خود توانست به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

پابلو زابالتا، مدافع آرژانتینی این تیم بعد از بازی گفت: برای نخستین بار است که به جمع هشت تیم راه پیدا می کنیم و این بسیار خوشحال کننده است. روز به روز تلاش می کنیم تا منچسرسیتی بهترین و بزرگترین تیم شود. می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. رقابت کردن در لیگ قهرمانان بسیار سخت است ولی ما به فینال و بالا بردن جام چشم دوختیم.

او ادامه داد: قبول دارم نتوانستیم در دیدار برابر دیناموکیف بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه بدست آمده راضی کننده نیست اما مهم صعود کردن بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. در بازی رفت نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا در دیدار برگشت راحت باشیم.

زابالتا درباره آسیب دیدگی ونسان کمپانی و نیکولاس اوتامندی، دو مدافع اصلی منچسترسیتی در این دیدار اظهار کرد: بسیار ناراحت کننده است که دو بازیکن اصلی را از دست دادیم. هم کمپانی و هم اوتامندی بهترین مدافعان منچسترسیتی هستند. آنها تلاش زیادی از خود نشان دادند. البته سیتی جانشینان شایسته ای برای این دو بازیکن دارد و مارتین دمیکلیس و الیاکیم مانگالا می توانند به جای آنها به میدان بروند. باید صبر کرد تا ببینیم چه زمانی به میدان برمی‌گردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.