سرمربی یوونتوس معتقد است آنها مقابل بایرن مونیخ ضعیف نخواهند بود و احتمال دارد نتیجه مطلوبی برابر بایرن کسب کنند.

به گزارش ایسنا، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دو دیدار برگزار می شود تا پرونده این مرحله از رقابت ها بسته شود.

بایرن مونیخ برابر یوونتوس به میدان می رود. آلگری درباره بازی با بایرن مونیخ گفت: بایرن مونیخ در کنار بارسلونا و رئال مادرید جز مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند. می خواهیم بازی خوبی مقابل آن ها به نمایش بگذاریم. وقتی در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم، هدفمان این است که بتوانیم برای فوتبال ایتالیا مفید واقع شویم. وقتی روی کاغذ تیم حریف از شما قوی تر است، باید سعی کنید طوری شرایط دو بازی رفت و برگشت را رقم بزنید که در یک تک بازی نتیجه رقم خورد. ما باید یا ۳-۳ مساوی کنیم یا پیروز شویم، پس این یک بازی فینال گونه است. باید با کیفیت بالایی و همچنین سازماندهی خط دفاعی به مصاف بایرن برویم؛ به مصاف تیمی که در خط حمله عالی است. به هر حال یکی از این دو تیم باید از لیگ قهرمانان اروپا کنار بروند و امیدوارم که آنها باشند. با این صحبت که مردم می‌گویند یوونتوس با مصدومیت ها ضعیف شده موافق نیستم. باید بتوانیم با شخصیت درست بایرن را به دردسر بیاندازیم. فکر نمی کنم بایرن بی تجربه باشد و بخواهد یوونتوس را دست کم بگیرد.

او ادامه داد: نمی توانیم از پیش بازنده باشیم. باید به مونیخ برویم و بدون توجه به نتیجه بازی رفت، برای پیروزی تلاش کنیم. این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم. در زمین حریف و مقابل تیمی مثل بایرن تحت فشار قرار خواهیم گرفت، اما باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم. در حال حاضر ما روحیه جنگنده خود را از دست داده ایم. اگر می خواهیم در لیگ و لیگ قهرمانان موفق باشیم، باید کار کنیم. فصل هنوز برای ما تمام نشده است. می خواهیم در کنار هم به عنوان یک "تیم" بازی کنیم. می‌توانید این را احساس کنید. برای صعود باید پیروز شویم و برای این کار حالا مجبوریم آنجا بازیمان را ببریم.

او درباره بوفون گفت: بوفون به سن خاصی رسیده است، از نظر من او هنوز هم یکی از بهترین ها در دنیاست. کافی است به دوران حرفه‌ای او نگاه کنید. تمام چیزهایی که بهشان رسیده و این که در تیم بزرگی بازی کرده است، من او را از نزدیک نمی شناسم اما همیشه با هم احوالپرسی می کنیم. او دروازه‌بان فوق العاده ای است. یکی از بهترین ها در جهان که این را در بازی‌ها و سال های اخیر نشان داده است.

یوونتوس در بازی رفت نتوانست از جورجو کیلینی استفاده کند و بسیاری عدم حضور مدافع ملی پوش بیانکونری را در این بازی علت مشکلات زیاد تیم آلگری در خط دفاع دانستند. اگرچه امیدواری ها برای رسیدن کیلینی به بازی برگشت چهارشنبه شب با بایرن مونیخ ادامه دارد اما امروز «گاتزتا دلا اسپورت» اعلام کرد که نمی توان خیلی هم به رسیدن مدافع ۳۱ ساله امید داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.