سرمربی بارسلونا نمی خواهد مانند آرسن ونگر ۲۰ سال در این باشگاه حضور داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان آرسنال است. دیدار رفت را آبی و اناری ها با دو گل پیروز شدند. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: فوتبال پیچیده و فوق العاده است. اکنون نتایج خیلی خوبی کسب می‌کنیم اما هنوز جامی را فتح نکردیم. نتیجه دیدار رفت روش بازی ما را تغییر نخواهد داد. هدف ما برتر بودن از آن ها است. در بازی های لیگ قهرمانان باید در هر دو بازی برتر بود. این دیدار را دست کم نخواهیم گرفت.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: هرچیزی که پیش از این در اینجا انجام داده‌اند را می‌توانند تکرار کنند. آنها خیلی مستقیم بازی می‌کنند. بازی منطقه‌ای خوبی را توسط ولبک و ژیرو انجام می‌دهند که کار را برای ما سخت خواهد کرد. با توجه به قدرت باشگاه و تیمی که دارند می‌توانند نتیجه بازی رفت را جبران کنند. نتیجه بازی رفت خیلی خوب بود اما اگر گل نخست را دریافت کنید فرصت خوبی به حریف داده اید. باید از آنها بهتر باشیم.

انریکه درباره حرفه‌اش گفت: سرمربی بودن همیشه پیچیده است. همیشه باید تصمیم بگیرید و این کار را سخت می کند. این کار هر روز یک مربی است. باید به زمان حال توجه داشته باشد و همیشه به فکر بهتر کردن برخی مسائل باشد.

او در مورد بازگشت الکسیس سانچس به نوکمپ اظهار کرد: برای او این بازگشت انگیزه ایجاد خواهد کرد. سه فصل در بارسلونا حضور داشت. خیلی چیزها بهتر شده و توقف او سخت است.

انریکه آرسن ونگر را انتخاب شده عنوان کرد و افزود: ۲۰ سال حضور او بر نیمکت آرسنال به خاطر سطحی که دارد است. من نمی‌توانم ۲۰ سال هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرم. شناخت کافی برای بررسی کردن گذشته او ندارم. هر سال به تعداد مربیان افزوده می شود و رقابت خیلی بزرگی وجود دارد. من قراردادم را بیش از ۶ ماه امضا نمی کنم چون این به صرف باشگاه ها است. هرچقدر مدت زمان قرارداد کوتاه باشد بهتر است. یک سال به یک سال بهتر و منطقی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.