کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک آرژانتینی بارسلونا هموطن خود را مورد تمجید قرار داد و گفت که او تأثیرگذارترین بازیکن تاریخ این باشگاه اسپانیایی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر ماسچرانو در مصاحبه‌ با شبکه تلویزیونی کاتالان «TV۳» گفت: به شخصه انسانی محتاط هستم و به این واقفم که رسیدن به قهرمانی چقدر دشوار است و هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. شرایط بارسلونا در حال حاضر خوب است، چون در لالیگا، لیگ قهرمانان و جام حذفی اسپانیا عالی کار کرده‌ایم. ما تا به امروز عالی کار کرده‌ایم، اما باید تا پایان فصل همین‌طور باشیم.

وی در بخشی از صحبت‌هایش در تمجید از هم‌تیمی آرژانتینی‌اش که در سال ۲۰۱۵ عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد، اظهار داشت: مسی به باشگاه بارسلونا کمک کرد تا بزرگتر از چیزی که بود، شود. او تأثیرگذارترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلوناست.

هافبک آرژانتینی کاتالان‌ها همچنین در مورد بازی بارسا مقابل آرسنال در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: ما در لندن بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم، ولی در بازی برگشت هم نباید مرتکب اشتباهی شویم.

ماسچرانو در تمجید از سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها و هم‌تیمی‌ اسپانیایی‌اش هم گفت: با لوئیس انریکه جنبه‌های زیادی از بازی‌مان تکامل یافته است. به نظرم بوسکتس هم بهترین هافبک میانی جهان و ایده‌آل برای بارسلوناست. او بازیکن کاملی است، چون هم می‌تواند دفاع کند و هم ایجاد موقعیت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.