هافبک پیشین شیاطین سرخ، شخصیت و جایگاه هافبک اسپانیایی این تیم را برای فرماندهی قرمزپوشان شهر منچستر در داخل زمین بازی زیر سؤال برد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل اسکولز معتقد است که لوئیز فن‌خال، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در تیمش به اندازه کافی بازیکنانی که از پس کنترل اوضاع برآیند، ندارد و تصمیم این مرد هلندی را برای تحویل دادن بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ به خوان ماتا زیر سؤال برد.

اسکولز با اشاره به بازی ضعیف و شکست ۲ بر صفر من‌یونایتد برابر لیورپول در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، به نشریه دیلی‌میلی گفت: خوان ماتا بازیکن خوبی است و در این ماه اخیر هم عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته است، اما اینکه او شایسته کاپیتانی منچستریونایتد است یا خیر را نمی‌دانم. فکر نمی‌کنم در حال حاضر در ترکیب منچستریونایتد به اندازه کافی بازیکنانی که بتوانند تیم را در داخل زمین بازی مدیریت کنند، وجود داشته باشد. کریس اسمالینگ؟ دخه‌آ؟ آنها ممکن است کاپیتان شوند اما آیا آنها کاپیتان‌هایی واقعی برای من‌یونایتد هستند؟

هافبک پیشین شیاطین سرخ ادامه داد: منچستریونایتد باید راهی برای توجیه کردن بازیکنانش نسبت به اهمیت بازی‌ها پیدا کند. آنتونی مارسیال و خوان ماتا در بازی برابر لیورپول عملاً ناکارآمد بودند. بازیکنان لیورپول برای آنها قلدری می‌کردند. ماتا گاهی اوقات مانند بچه‌های ۱۰ ساله بازی می‌کرد.

اسکولز درباره عملکرد ممفیس دپای هم تأکید کرد: ممفیس بازیکنی است که شما واقعاً نمی‌توانید بفهمید که از سمت او چه چیزی عایدتان می‌شود؟ با این حال شما باید توپ را به این بازیکنان بدهید تا ببینید که چه توانایی‌هایی دارند. آنها برای انجام این کار در اولدترافورد زمان بیشتری دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.