رئیس جنجالی صورتی‌پوشان سیسیلی هفتمین فرمانده کادر فنی این تیم را در فصل جاری انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال قهر کردن جوزپه یاچینی، سرمربی پیشین تیم فوتبال پالرمو به دلیل اختلافاتی که میان او و مائوریتزیو زامپارینی، رئیس باشگاه شکل گرفته بود، این باشگاه والتر نوولینو را به عنوان سرمربی جدید صورتی‌پوشان سیسیلی انتخاب کرد.

نوولینوی ۶۲ ساله هفتمین فردی است که از ابتدای فصل جاری سری A‌ تا به امروز هدایت پالرمو را برعهده می‌گیرد و وظیفه او دور کردن این تیم از منطقه سقوط جدول رده‌بندی رقابت‌هاست. پالرمو در حال حاضر با ۲۷ امتیاز که تنها یک امتیاز بیشتر از فروزینونه رده هجدهمی است، در رده هفدهم جدول قرار دارد و این در حالی است که تنها ۱۰ هفته دیگر به پایان فصل جاری سری A باقی مانده است.

نوولینوی در پالرمو جانشین یاچینی می‌شود که تنها سه هفته از آغاز دومین دوره مربیگری‌اش در فصل جاری به عنوان سرمربی صورتی‌پوشان می‌گذشت. یاچینی که سال ۲۰۱۴ پالرمو را از سری B به سری A رساند، دوره اول مربیگری خود را در این تیم در ماه نوامبر و دوره دوم را در ماه فوریه آغاز کرده بود.

به جز یاچینی،‌ مربیان دیگری همچون داویده بالاردینی، فابیو ویویانی، جووانی تدسکو، گی‌یرمو باروس اسکلتو و جووانی بوسی در فصل جاری هدایت پالرمو را برعهده داشته‌اند.

نوولینو درست در زمانی هدایت پالرمو را برعهده گرفته است که این تیم در یک بازی سخت که روز یکشنبه هفته پیش رو برگزار می‌شود، به مصاف ناپولی رده دومی می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.