جان تری به دلیل ادامه مصدومیت خود دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

به گزارش ایسنا، چلسی در دور برگشت لیگ قهرمانان در حالی باید فرداشب برابر پاری سن ژرمن صدرنشین فوتبال فرانسه به میدان برود که برتری با حداقل گل نیز این تیم لندنی را به مرحله بعد می‌برد.

جان تری کاپیتان آبی‌های لندن در بازی برابر نیوکاسل مصدوم شد و چند بازی اخیر تیمش را از دست داد. در حالی که ابراز امیدواری می‌شد او بتواند در بازی برگشت با پاری‌سن‌ژرمن حاضر باشد، او تمرینات پیش از این بازی را از دست داد تا غایب بزرگ این دیدار لقب گیرد.

در این تمرین، دیگو کاستا، پدرو و کندی که گفته می‌شد با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند حضور فعال داشتند تا مشکلی برای همراهی تیمشان در این دیدار بزرگ نداشته باشند.

تری در ۵ دیدار اخیر تیمش حاضر نبوده که در این دیدارها چلسی توانست به ۴ برد و یک تساوی برسد. در غیاب او ایوانویچ وطیفه بستن بازوبند کاپیتانی تیمش را بر عهده داشت و در کنار گری کیهیل در قلب دفاع چلسی بازی کرد. تری و کورت زوما که در اغلب دیدارهای فصل چلسی مدافع بودند، در این دیدار غایب هستند.

همچنین به احتمال زیاد شاهد حضور کندی به جای بابا رحمان در سمت چپ و آسپلیکوئتا در سمت راست باشیم که شمایل جدیدی از آرایش مدافعان در چلسی با هدایت گاس هیدینک است.

چلسی در این دیدار رادامل فالکائو را نیز در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن در فهرست آبی های لندن حاضر نیست و به جای او پاتو خرید جدید این تیم که تاکنون برای آنها به میدان نرفته و در تمرینات حاضر است شانس بازی کردن دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.