مهاجم تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، تیمش باید در دیدارهای آینده باهوش‌تر عمل کند.

غلامرضا رضایی در مورد حرف‌های مجیدی جلالی که گفته است تیمش به هیچ عنوان مقابل فولاد مستحق باخت نبوده است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: قطعاً با نظر آقا مجید موافقم، چون سایپا مستحق باخت نبود و این بازی در بدترین حالت برای ما، باید مساوی می‌شد. به هر حال این چیزها در فوتبال پیش می‌آید و کاری نمی‌توان کرد. ما تیم برتر بودیم، ولی در دقیقه ۸۵ گل خوردیم که آن هم از روی نقطه پنالتی بود.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد تصمیمی که داور برای گرفتن پنالتی گرفت، تأکید کرد: به نظر من پنالتی فولاد درست نبود. من آن صحنه را به صورت دقیق دیدم. بازیکن فولاد دست آندو را گرفت و در نهایت هر دو بازیکن به زمین افتادند که در نهایت داور پنالتی گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا شانسی برای قهرمانی یا کسب سهمیه دارد، گفت: هنوز شانس داریم که سهمیه آسیا را به دست بیاوریم، چون هشت بازی باقی‌ مانده است. در این هشت هفته ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد، ولی ما باید یاد بگیریم که باهوش بازی کرده و کمتر اشتباه کنیم. اگر می‌خواهیم جزو سه تیم بالای جدول باشیم باید در هشت بازی پایانی کمترین اشتباه را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.