یکی از مسئولان برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در سال تابستان سال ۲۰۱۶ ادعا کرد که احتمال برگزاری این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که ۱۰۰ روز به برگزاری جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۶ باقی مانده است، مارتینن کالن، مدیر کمیته برگزاری این رقابت‌‌ها در فرانسه، اعتراف کرد که این امکان وجود دارد که به دلیل مسائل امنیتی و به حداقل رساندن احتمال حملات و بمب‌گذاری‌های تروریسی، مهمترین تورنمنت فوتبال اروپا در تابستان سال آینده پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

حملات تروریسی که چند ماه پیش همزمان با برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فرانسه و آلمان در ورزشگاه استاده فرانس در پاریس دخ داد و جان بیش از ۱۰۰ تن را گرفت، بیم فاجعه‌ای بزرگتر را در خلال برگزاری رقابت‌ها یورو ۲۰۱۶ به وجود آورده است و به همین دلیل احتمال برگزاری این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگر وجود دارد.

کالن در گفت‌وگو با نشریه AS‌ اظهار داشت: اگر خطراتی که رقابت‌ها را تهدید کند جدی باشد، یوفا و کمیته برگزاری رقابت‌ها ممکن است مجبور شوند که یورو ۲۰۱۶ را بدون حضور تماشاگران برگزار کنند. این امکان هم وجود دارد که رقابت‌ها به تعویق بیفتد و به زمانی دیگر موکول شود. در حال حاضر اما هیچ نشانه‌ای از وجود تهدیدات جدی یا مسائل هشدار دهنده وجود ندارد.

رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ از ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ با حضور ۲۴ تیم در فرانسه برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.