مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از این پس برای قهرمانی گام برمی‌داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان اظهار کرد: در ابتدا درگذشت مرحوم دارستانی به جامعه ورزش و باشگاه نفت تهران تسلیت می‌گویم. همچنین درخصوص عدم حضور آقای ویسی در این نشست باید بگویم که او به دلیل عمل جراحی که داشت، نتوانست در این نشست حضور پیدا کند.

وی در ادامه گفت: فردا بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. سیاه جامگان به اینجا می‌آید تا روند رو به رشد خود را در نیم فصل دوم ادامه دهد و بتواند جایگاه بهتری در جدول به دست آورد. استقلال خوزستان هم تیمی است که در طول فصل بارها شایستگی خود را نشان داده است و ان‌شاءالله با سه امتیاز خانگی که به دست خواهیم آورد گام‌های مستحکمتری را برای قهرمانی برخواهیم داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: تیمی که ۲۲ هفته بالای جدول است شایستگی قهرمانی دارد و مجموعه استقلال خوزستان نیز مصمم شده است که برای قهرمانی بیشتر تلاش کنیم و امیدوارم با بهره‌مند شدن از امتیاز بازی خانگی عیدی خوبی به هواداران و مردم خوزستان دهیم.

وی با ارزیابی از تیم سیاه جامگان گفت: این تیم نسبت به نیم فصل اول متفاوت شده است. چند بازی این تیم را‌ آنالیز کرده‌ایم و حریف سختی خواهد بود. نقطه قوت آنها در خط حمله است. دونده و پرانرژی هستند که البته ما برای این موضوع برنامه داریم.

پورموسوی بیان کرد: با توجه به اینکه مصمم به کسب عنوان قهرمانی هستیم ان‌شاءالله با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، بتوانیم سه امتیاز دیدار با سیاه جامگان که آخرین بازی ما در سال جاری در خانه است کسب کنیم.

وی افزود: انتظار داریم هواداران مانند همیشه در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از بازیکنان حمایت کنند و ان‌شاءالله بازیکنان ما نیز با کسب سه امتیاز پاسخ هواداران را خواهند داد. ما برای بازی فردا هادی خنیفر و زبیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته سوارز هم مصدومیت جزئی داشت ولی در کار تیمی ما حضور دارد.

مربی تیم استقلال خوزستان در پایان با بیان اینکه انتظار دارم این صحبت من کاملا درج پیدا کند گفت: عده‌ای در این چند هفته پس از بازی‌ تیم‌های تهرانی، تیم استقلال خوزستان را نادیده می‌گیرند و باید بگویم ما شایسته قهرمانی هستیم و از این پس نیز برای کسب عنوان قهرمانی گام برمی‌داریم چرا که ۲۲ هفته است که در بالای جدول قرار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.