سرمربی تیم فوتبال النصر امارات گفت: باید به روند شکست‌های پی در پی پایان دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان یوانویچ در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان - النصر گفت: یکی از آخرین شانس‌های خود را پیش رو داریم که به روند چند شکست پی‌درپی‌مان در هفته‌های اخیر پایان دهیم و بتوانیم از بحران خارج شویم.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر در رقابت‌هایی که پیش‌رو داشته‌ایم نتایج خوبی نگرفته‌ایم و امیدواریم که این روند در دیدار با سپاهان پایان پذیرد. من از فدراسیون فوتبال امارات بسیار گلایه دارم که چرا در فاصله نزدیک با دیدار حساس ما با سپاهان ایران ما را مجبور کرد تا در جام حذفی به میدان رویم و قطعاًٌ این فدراسیون در ناکامی احتمالی ما مقصر است.

بوانویچ در مورد تقابل با سپاهان عنوان کرد: این دیدار به میزبانی ما برگزار می‌شود و امیدواریم نتیجه دیدار رفت را جبران کنیم. سپاهان تیم قدرتمند و خطرناکی است و باید با مهار بازیکنان کلیدی آنها اجازه ندهیم که بتوانند با دست پر میدان را ترک کنند. در این دیدار به جز بازیکن شماره ۱۰ که مصدوم شده غایب دیگری نداریم و امیداریم با همه توان‌ و با حمایت هواداران، سپاهان را شکست دهیم.

سرمربی النصر گفت: درست است که شرایط خوبی نداریم و موج انتقادات از ما زیاد است، اما با یک برد می‌توانیم از بحران خارج شویم و به حواشی‌مان پایان دهیم. من به بازیکنانم اعتقاد کامل دارم که می‌توانند با شکست سپاهان بار دیگر روزهای خوبی را برای النصر رقم بزنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.