عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر گفت: من حق دارم در مورد پرسپولیس اظهار نظر کنم و اعتقاد دار برانکو باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر عابدینی بعد از نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ در جمع خبرنگاران گفت: در نشست امروز صحبت‌های نماینده شرکت ایران نوین شنیده شد مدیران باشگاه‌ها نیز نظرات خود را مطرح کردند. در نهایت قرار بر این شد روز یکشنبه آینده شرکت ایران‌نوین پَکیجی را آماده و نقطه نظرات و طرح‌های خود را برای حل مشکلات به وجود آمده ارائه دهد.

وی درباره موارد مالی که اختلاف هیئت رئیسه و شرکت ایران نوین است تصریح کرد: مبلغ مورد نظر به شورای حکمیت ارجاع شده است و یک هیئت نیز به صورت موازی کارها را انجام داده است. البته قبل از آنکه حکمی اعلام شود پیشنهاد دادیم که مذاکراتی به صورت مستقیم انجام گیرد.

عابدینی درباره اینکه اختلافش با علی‌اکبر طاهری حل شده است گفت: من و طاهری در جلسه امروز راجع به پرسپولیس صحبت نکردیم بلکه جلسه‌مان دباره مسئله دیگری بود حتی اگر در مورد پرسپولیس هم باشد ما دو نفر با هم صحبت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شرکت ایران نوین تا الان چقدر پول پرداخت کرده است گفت: تا الان ۱۸ میلیارد از سوی شرکت ایران نوین پرداخت شده که این مبلغ نسبت به فصل قبل خیلی کم است.

عابدینی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است یک شرکت دیگر فصل آینده اسپانسر سازمان لیگ شود گفت: ما حق نداریم با شرکتی قرارداد امضاکنیم بلکه قرار است در این زمینه مزایده‌ای برگزار شود. ما حتی در زمینه برگزاری مزایده عقب هستیم و تاج و دیگر مسئولان هیئت رئیسه باید فشار بیاورند تا این مزایده هر چه زودتر برگزار شود ضمن اینکه ایران نوین هم می‌تواند برای فصل آینده در مزایده شرکت کند. اما بدون مزایده نمی‌توانیم با شرکتی قرارداد ببیند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در واکنش به سوالی مبنی بر اختلاف به وجود آمده بین علی دایی و برانکو عنوان کرد: علی دایی در باشگاه دیگری مسئولیت دارد و کار خود را انجام می‌دهد در مورد برانکو هم باید بگویم او بهترین مربی خارجی پرسپولیس بعد ازاستانکو بوده است. پرسپولیس باید برانکو را حفظ کند من به شخصه این حق رادارم که در مورد عملکرد برانکو اظهار نظری داشته باشد. بازیکنان جوان پرسپولیس هم باید تلاش خود را بیشتر کنند تا تیم نتایج بهتری بگیرد.

عابدینی درباره حضور حسین هدایتی در ورزشگاه آزادی و تشویق پرسپولیس توسط او نیز گفت: حق هدایتی است که به ورزشگاه بیاید مطمئنا من که ۲۰ سال است به استادیوم نمی‌آیم اگر به ورزشگاه بروم تشویق نخواهم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.