ستاره فوتبال مصر که بازیکن باشگاه الاهلی و بازیکن سابق تیم ملی این کشور است، در واکنش به تصمیم نظام مصر برای ارجاع پرونده‌اش به دادستانی، به اتهام پیوستن به گروه اخوان المسلمین و حمایت از گروه‌هایی که علیه نهادهای دولت فعالیت می‌کنند و پشتیبانی مالی از آنها گفت: خدا خودش کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت روزنامه القدس العربی، محمد ابو تریکه، ستاره فوتبال مصر که بازیکن باشگاه الاهلی و بازیکن سابق تیم ملی است، عکسی را در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرد و کنار عکس جمله "خدا کمک می‌کند" نوشت.

محمد ابو الفتوح، دبیرکل کمیته مصادره اموال گروه اخوان المسلمین تاکید کرد که این کمیته تصمیم گرفته است پرونده محمد ابو تریکه و ۱۳۶۴ تن دیگر را به اتهام وابستگی به اخوان المسلمین به دادستانی ارجاع دهد.

پیشتر کمیته مصادره اموال اخوان المسلمین در ماه آوریل سال گذشته میلادی دستوری را مبنی بر بلوکه کردن اموال ابو تریکه و شرکت گردشگری وی و عزل او از هیات مدیره شرکتی که مالکش بود، صادر کرد که این امر در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر مصادره این شرکت صورت گرفت.

این در حالی است که این بازیکن متن اتهام نامه را به شدت تکذیب کرده است.

در همین حال، کاربران پایگاه اجتماعی توییتر انتشار هشتگی را با نام " ابو تریکه خط قرمز است"، آغاز کردند.

کاربران توییتر از حکم علیه ابو تریکه و دستگاه قضائی و دولت مصر انتقاد کرده‌اند و در عین حال این ستاره سابق تیم ملی و رفتارهای وی را ستودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.