مجید صالح که به دلیل اختلاف فنی با سرمربی در دو جلسه تمرینی آبی پوشان غایب بود عصر امروز به تمرین بازگشت اما فرزاد مجیدی همچنان غایب است.

به گزارش خبرنگار مهر تمرین عصر امروز استقلال در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی و با حضور بیش از ۳۰ تماشاگر برگزار شد. مجید صالح که به دلیل اختلاف با پرویز مظلومی در دو جلسه تمرینی حضور نداشت عصر امروز به تمرین بازگشت.

* فرزاد مجیدی سرپرست موقت استقلال که گفته می شود به خاطر حضور نصرالله عبداللهی حاضر به بازگشت به استقلال نیست امروز هم در تمرین غایب بود.

* روزبه چشمی و جابر انصاری نیز به دلیل مصدومیت غایبان تمرین امروز بودند.

* خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و علیرضا رمضانی همانند روزهای گذشته به طور انفرادی دور زمین دویده و سپس زیر نظر مربی بدنساز تیم کارهای بدنی انجام دادند.

* بنا به دستور پرویز مظلومی، تمرین استقلال از فردا تا دیدار مقابل راه آهن تهران پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

* سوژه بازیکنان استقلال قیمت بلیت دیدارهای تیمشان بود که آنها می گفتند بلیت بازی ما از خریدن یک پفک نیز ارزان تر است.

* نصرالله عبداللهی در تمرین حاضر بود و با وسواسی خاص، عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت.

* بازیکنان در ابتدای تمرین بدنهای خود را با کار با توپ گرم کرده سپس به بازی آقاوسط پرداخته و در بخش پایانی یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم سبز و صورتی انجام دادند که مجید صالح این بازی را به دقت زیر نظر داشت و نکات فنی را به آنان گوشزد می کرد و پرویز مظلومی هم از دور شاهد عملکرد بازیکنانش بود.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز جمعه ۱۴ اسفند و از هفته بیست و سوم لیگ پانزدهم در ورزشگاه آزادی میهمان راه آهن تهران خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.