هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که این تیم هنوز کاری انجام نداده و در آسیا راه سختی در پیش دارد.

قاسم حدادی‌‌فر در خصوص پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل لخویا گفت: شاید خیلی‌ها پیش‌بینی نمی‌کردند که برنده شویم. لخویا از لحاظ ساختار حرفه‌ای یک تیم فوق‌العاده است که حتی نسبت به خیلی از تیم‌های اروپایی امکانات بهتری دارد. ما با یک تیم نسبتا جوان و باانگیزه کار بزرگی انجام دادیم و توانستیم با یک کار گروهی خوب سه امتیاز را بگیریم.

هافبک ذوب‌آهن درباره شانس صعود ذوب‌آهن به مرحله بعد گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده و راه سختی در پیش داریم. باید بدانیم که هنوز هیچ کاری انجام نداده‌ایم و اتفاقا بازی برگشت مقابل لخویا سخت‌تر است، چون آنها برای جبران شکست می‌آیند. باید هوشیارانه و حرفه‌ای بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

حدادی‌فر که در حال حاضر باسابقه‌ترین بازیکن ذوب‌آهن محسوب می‌شود، درمورد اینکه چرا مهدی رجب‌زاده بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد، تصریح کرد: این تصمیمی است که باشگاه گرفته و هیچ فرقی ندارد که مهدی کاپیتان باشد یا من. اتفاقا از اینکه رجب‌زاده کاپیتان تیم است راضی هستم و او به‌خوبی مسئولیت کاپیتانی را انجام می‌دهد. من هیچ مشکلی بابت کاپیتانی او ندارم و معتقدم رجب‌زاده بازیکن بزرگی است که در رده ملی به حقش نرسید.

حدادی‌فر درمورد حضور جواد نکونام در اردوی ذوب‌آهن در قطر گفت: نکونام و پولادی با حضور در اردوی ما به بازیکنان روحیه دادند و نکاتی را درمورد لخویا گفتند که خیلی به‌درد ما خورد. باید از حمایت آنها و حضورشان در تمرینات تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.