سرمربی شیاطین سرخ تأکید کرد بازیکنانش باید با تمام قدرت به مصاف نماینده دارنمارک بروند تا بتوانند جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال که شاگردانش امشب (پنجشنبه) در بازی برگشت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا به جبران شکست ۲ بر یک در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف میتیلند دانمارک می‌روند، گفت: من در دوران بازیگری‌ام بازیکن بزرگی نبودم، ولی وقتی در ورزشگاه مملو از جمعیت بازی می‌کردم، همیشه بهترین بازی‌ام را به نمایش می‌گذاشتم. شکست در بازی رفت مقابل میتیلند نشانه خوبی برای منچستریونایتد نیست، ولی بازیکنان ما باید در بازی پنجشنبه شب پرهیجان باشند و این بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی داشته باشد، به خصوص اینکه ما در اولدترافورد میزبان هستیم. همیشه هم گفته‌ام که تیم‌های بزرگ باید راهی برای غلبه بر حریف خود که مقاومت می‌کند، پیدا کنند.

وقتی خبرنگاری به سرمربی هلندی شیاطین سرخ گفت که «به هر حال میتیلندی‌ها هم با رویایی صعود به دور بعد به اولدترافورد می‌آیند» او در پاسخ گفت: درست می‌گویید، حق با شماست. واژه فوق‌العاده‌ای را به کار بردید، «رویا». من هم خیلی وقت‌ها از واژه‌های تشنه «رسیدن به پیروزی» و «رویا» استفاده می‌کنم.

وی افزود: میتیلند در بازی رفت سازماندهی خوبی داشت و روی جزئیات کار کرده بود. بازیکنان آنها هم می‌خواستند به وظیفه خود عمل کنند. میتیلند در آن بازی از جناحین به ما فشار آورد و باید بگویم که کمتر تیمی می‌توانند اینچنین به ما فشار بیاورند. وقتی آمار آنها را مرور می‌کردم، متوجه شدم که در تقابل با تیم‌های انگلسی همیشه پیروز شده‌اند. به نظرم میتیلند تیم باکیفیتی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.