اصفهان – هواداران سپاهان که در بازی‌های اخیر این تیم، علیه سرمربی خود شعار سر داده بودند، بعد از پیروزی مقابل النصر به تشویق ایگور استیماچ پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و النصر امارات در هفته نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی دو بر صفر سپاهان به پایان رسید، حاشیه نگاری این بازی را در ادامه از نظر می گذرانید:

هواداران سپاهان که در هفته‌های گذشته انتقادات بسیاری علیه کادر فنی این تیم بر زبان آورده بودند، امروز نسبتاً استقبال مناسبی از بازی به عمل آورده بودند.

سپاهان در این مسابقه با لباسی متفاوت وارد زمین شده بود و در این بازی با لباس‌های زرد و مشکی قدم به مسابقه گذاشته بود.

هادی عقیلی، مدافع سپاهان که از سوی سرمربی این تیم اصفهانی مورد غضب واقع شده بود، امروز در ترکیب سپاهان حضور نداشت و برای تیم اصفهانی به میدان نرفت.

محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان نیز در این مسابقه از ابتدا برای تیمش به میدان نرفت.

با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد که امروز رحمان احمدی به عنوان دروازه‌بان اصلی درون ترکیب تیم اصفهانی قرار گیرد، امروز شهاب گردان، دروازه‌بان اصلی سپاهان در این مسابقه به شمار می‌رفت.

لئوناردوپادوانی، مدافع برزیلی سپاهان با بهبود مصدومیت خود در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفته بود و از سوی استیماچ، درون لیست ۱۱ نفره تیم قرار داشت.

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز به عنوان تماشاگر ویژه این مسابقه درون ورزشگاه فولادشهر حضور داشت.

محمود یاوری، سرمربی سابق سپاهان و ذوب‌آهن نیز از جایگاه ویژه مسابقه بازی را تماشا می‌کرد.

نیمکت‌نشینان تیم سپاهان بعد از گلزنی لوسیانو پریرا در ابتدای نیمه نخست این مسابقه، به شدت به خوشحالی پرداختند و ایگور استیماچ، سرمربی سپاهان این بازیکن برزیلی را در آغوش گرفت.

سپاهان که در نیمه نخست مسابقه با استفاده از بازیکنان جوان خود نتیجه خوبی کسب کرده بود، در نیمه دوم بازی نیز تلاش کرد به نتیجه خوب خود ادامه دهد و این اتفاق نیز صورت گرفت.

حضور بازیکنان جوان در ترکیب اصلی سپاهان یکی از نکات مهم و مورد توجه این مسابقه به شمار می‌رفت. استیماچ که در روزهای گذشته با برخی بازیکنان سپاهان به مشکل برخورده بود، امروز به بازیکنان جوان تیمش اعتماد کرده و آنها را درون ترکیب اصلی تیم قرار داده بود.

پریرا بعد از گلزنی در نیمه نخست مسابقه، در نیمه دوم بازی نیز گلزنی کرد و پس از گلزنی خود، به میزان قابل توجهی به شادی پرداخت. حرکت‌های جالب پریرا بعد از گلزنی در نیمه دوم مسابقه از نکات جالب بازی به شمار می‌رفت.

خوشحالی شهاب گردان بعد از گلزنی پریرا نیز از نکات جالب بازی به شمار می‌رفت. او مثل دوران گذشته خود، بعد از گلزنی پریرا در نیمه دوم بازی با سجده شکر، خوشحالی خود را بروز داد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

گلزنی ذوب‌آهن در دیدار همزمان این مسابقه که در قطر و مقابل لخویا برگزار می‌شود، موجب شد که هواداران سپاهان از این موضوع در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به خوشحالی بپردازند.

یکی از موقعیت‌های سپاهان در دقایق پایانی بازی توسط پریرا هدر رفت و پس از آن، خلعتبری نیز نتوانست از موقعیت به دست آمده استفاده کند.

هواداران سپاهان که در بازی‌های گذشته و البته تمرینات اخیر علیه ایگور استیماچ، سرمربی این تیم شعار سر داده بودند، امروز به تشویق این سرمربی می‌پرداختند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.