معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزارت ورزش از پرداخت بخش دیگری از بودجه فدراسیون‌های ورزشی تا دو روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی در پایان مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج گرندپری بانوان جهان اظهار داشت: واقعا خوشحالم که چنین مسابقاتی در ایران برگزار شد و نماینده ایران نیز توانست به مقام دوم برسد. کسانی که در این مسابقات مسئولیت داشتند فکر نمی‌کردند که این رقابت‌ها در چنین سطحی برگزار شود. امیدواریم ا فتخارات ورزش ایران در المیپک نیز ادامه داشته باشد.

وی درباره قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و همچنین تیم ملی فوتسال در آسیا گفت: خوشحالم که این سه تیم توانستند جام قهرمانی را کسب کنند. من در دیدار امروز با سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال گفتم که چرا به من حضور در مراسم استقبال را خبر ندادند. عزم دولت و وزارت ورزش ارتقای ورزش در حوزه قهرمانی و همگانی و ایجاد تعادل بین زنان و مردان است تا استعدادهای بیشتری شکوفا شوند. همانطور که می‌بینید نتیجه خیلی خوبی امروز کسب شد. ضمن اینکه حمایت‌های ما نیز با توجه به مشکلات مالی که امسال وجود داشت بیشتر به صورت معنوی بود و ورزشکاران با کمترین منابع توانستند افتخارآفرین باشند.

معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزارت ورزش درباره پرداخت بودجه به فدراسیون ورزشی گفت: تا یکی، دو روز آینده به همه فدراسیونها مبالغی را پرداخت خواهیم کرد و سقف بودجه پرداختی به آنها به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید. البته شاید چند فدراسیون باشند که توجه بیشتری به آنها شود. برای مثال ۲۵ ست وزنه‌برداری هنوز در اختیار این فدراسیون قرار نگرفته که برای تامین هزینه آنها نیاز به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بودجه است و این باعث می‌شود سقف بودجه دریافتی فدراسیون به ۱۱۰ درصد برسد. امیدواری ما این است که تا ۲۹ اسفند بودجه همه فدراسیون‌ها به صورت کامل پرداخت شودو حتی بتوانیم به فدراسیونهای المپیکی بیشتر کمک کنیم.

هاشمی درباره گلایه ملی‌پوشان فوتسال از پاداش کم برای قهرمانی در آسیا عنوان کرد: روی این موضوع بحث و تصمیم‌گیری نکرده‌ایم امروز هم که با افتخار ی جلسه داشتم او در این باره صحبتی نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.