کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

شاگردان اسلاون بیلیچ با کسب یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف دسته اولی خود، راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پنجمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، امروز (یکشنبه) تیم لیگ برتری وستهام موفق شد میزبان دسته اولی‌اش بلکبرن را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

در این بازی که بلکبرن در دقیقه ۵۵ و وستهام در دقیقه ۷۵ آن ۱۰ نفره شدند، بن مارشال در دقیقه ۲۰ گل نخست را برای بلکبرن به ثمر رساند، اما شش دقیقه بعد ویکتور موزس کار را برای وستهام به تساوی کشاند. در دقیقه ۳۶ دیمیتری پایت برای اولین بار تیم میهمان را پیش انداخت و در دقیقه ۶۴ نیز امانوئل امنیکه سومین گل را برای تیم تحت‌هدایت اسلاون بیلیچ به ثمر رساند.

چهارمین گل وستهام را هم امنیکه در دقیقه ۸۵ به نام خود ثبت کرد و در نهایت این پایت بود که در دقایق تلف شده نیمه دوم، آخرین گل از جشنواره گل وستهام را به ثمر رساند تا این تیم با یک برد قاطعانه در جمع هشت تیم برتر قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی انگلیس، قرار بگیرد.

در ادامه این بازی‌ها، تاتنهام در خانه به مصاف کریستال پالاس رفته است و از ساعت ۱۹:۳۰ نیز در حساس‌ترین بازی این مرحله، چلسی میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.