رییس باشگاه بارسلونا مطمئن است که بازیکنان این تیم به دلایل اقتصادی باشگاه را ترک نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه با دیلی میل درباره جدایی ستاره‌های بارسلونا صحبت کرد. رییس باشگاه آبی اناری ها گفت: بازیکنان ما از بودن در این تیم و شهر خشنود هستند. از ورزش و شغل خود لذت می برند. مطمئن هستیم که به دلایل اقتصادی بارسا را ترک نخواهند کرد.

او در ادامه اظهار کرد: لیونل مسی نیز اخیرا گفت که در باشگاه اروپایی دیگری به جز بارسلونا بازی نخواهد کرد. در این صورت اگر کسی به او علاقه‌مند است باید او را فراموش کند. من این حرف را نمی زنم بلکه خودش اینگونه گفته است.

بارتومئو افزود: می دانیم مسی می‌تواند پول بیشتری در تیم دیگری دریافت کند. نیمار سرخیو، بوسکتس، جرارد پیکه و لوییس سوارس نیز همین شرایط را دارند. به طور مثال نیمار و سوارس پیشنهادهای خوب دیگری در هنگام پیوستن به بارسا داشتند اما تصمیم گرفتند به این باشگاه بپیوندند، چون فکر می کنم بارسا بازیکنان را به خود جذب می‌کند به دلیل اینکه ما بیش از یک باشگاه هستیم. ما نگران خیلی چیزها هستیم. به کودکان دنیا از طریق یونیسف نزدیک هستیم. همه چیز باعث شده است ما تنها یک باشگاه نباشیم و فراتر از آن باشیم.

او در مورد تمدید قرارداد بازیکنان گفت: همه بازیکنان دوست دارند قرار دادهایشان را تمدید کنند و آن کار را خواهیم کرد. در حال حاضر هیچ بازیکنی را نمی بینم که قصد ترک تیم را در تابستان داشته باشد.

بارتومئو موفقیت باشگاه را در اتحاد تیم خواند و افزود: من در دوران های مختلفی همچون دوره فرانک رایکارد، پپ گواردیولا، و ... و اکنون لوییس انریکه حضور داشتم اما می‌توانم اعتراف کنم که اولین بار است تیم را این چنین متحد می بینم. معمولا دو یا سه دسته در تیم وجود دارد ولی اینجا تنها یک گروه است. همه از موفقیت فردی و تیمی خوشحال هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.