سرمربی آرسنال می‌گوید باید در دیدار برابر بارسلونا مهاجمان تیمش از کوچکترین فرصت‌ها استفاده کنند و نهایت قدرت تمام‌کنندگی را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای‌اسپورت، آرسنال باید این هفته برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. آرسنال در دیدارهای رفت خود در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی نداشت ولی در ادامه توانست امتیازهای لازم را جمع کند و به عنوان تیم دوم بعد از بایرن مونیخ به مرحله بعد لیگ قهرمانان راه یابد و باز هم به بارسلونا برخورد کرد.

ونگر در دیدار برابر هال‌سیتی تقریبا از تیم دوم خود استفاده کرد و اکنون امیدوار است در بازی برابر بارسلونا نتیجه خوبی کسب کند.

این مربی فرانسوی درباره بازی با هال و رویارویی با بارسلونا گفت: در این بازی ترکیبی به بازی فرستادم که از دید من توانایی پیروزی در این بازی را داشت. امروز به بازی با بارسلونا فکر می‌کردم. به اوزیل و رمزی به طور کامل استراحت دادم. آن‌ها در این فصل در بازی‌های زیادی حضور داشتند و اوزیل کمی مریض بود. هر وقت فرصت پیدا کنم که به آن‌ها استراحت بدهم این کار را خواهم کرد.

ونگر ادامه داد: باید تاکید کنم که در دیدار برابر بارسلونا باید از کوچکترین فرصت‌ها استفاده کنیم. به خوبی می‌دانیم که با چه تیم با کیفیتی بازی خواهیم داشت و باید در این دیدار بهترین قدرت تمام‌کنندگی خود را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. قبلا تجربه دیدار برابر بارسلونا را داشتیم و اکنون می‌خواهیم بدون توجه به دیدارهای قبل بهترین عملکرد خودمان را ارائه دهیم. ما به خوبی از توانایی‌های حریف آگاهی داریم و می‌دانیم که برای کسب موفقیت به چه فاکتورهایی در این دیدار نیاز داریم.

ونگر در دیدار برابر هال‌سیتی چند تغییر در تیم خود داشت که از جمله اولین حضور الننی در ترکیب ثابت تیمش بود. الننی از بازیکنان جدیدی است که در زمستان از بازل سوئیس به تیم لندنی پیوسته است.

ونگر افزود: بازی تکراری چیزی نبود که ما می‌خواستیم ولی اگر بخواهم از بین حذف شدن و بازی تکراری یکی را انتخاب کنم، بازی تکراری را انتخاب خواهم کرد. ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان به بهترین شکل استفاده کنیم و همین باعث شد تا نتوانیم به برتری برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.