کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا به انتقاد از نحوه برخورد هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل تیمش پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حامد فلاح‌زاده پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول پرسپولیسی‌ها بازی بهتری انجام دادند، اما در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم و خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم.

وی افزود: من در خصوص این بازی می‌خواهم به سه نکته اشاره کنم، اول اینکه هواداران خونگرم پرسپولیس چرا باید لیزر به چشم دروازه‌بان حریف بیندازند؟! اگر شما می‌خواهید ببرید لیزر انداختن دیگر چیست؟!

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: مورد دوم اینکه توپ جمع‌کن‌ها به ویژه در نیمه اول خیلی اذیتم کردند. من این موضوع را به داور گفتم و به او تأکید کردم که باید دو توپ جمع‌کن باشد چون توپ جمع‌کن هر وقت توپ به بیرون می‌رفت به جای آنکه آن را به طرف من بیندازد به سمت دیگر می‌انداخت.

فلاح‌زاده ادامه داد: دفاع ما تکل زد، طوری که توپ در حال وارد شدن به دروازه‌مان بود که من آن را گرفتم.کجای دنیا به این حرکت پاس به عقب می‌گویند؟!

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در مورد توهین‌های هواداران تیم پرسپولیس به او، گفت: متأسفانه این مسائل وجود دارد و جو ورزشگاه‌های ما باید خیلی بهتر شود. باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت پذیرد، همان‌طور که پرسپولیسی‌ها برای بردن هزینه‌ کرده‌اند برای تیم ما نیز در این خصوص هزینه شده و ما نیز به دنبال پیروزی هستیم. البته تعداد کمی از تماشاگران فحاشی کردند و نمی‌توان کل هواداران تیم پرسپولیس را بابت این موضوع زیر سئوال برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.