سرمربی پرسپولیس در لحظه خوشحالی گلزن تیمش در نیمه اول غافلگیر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار سایپا و پرسپولیس همانطور که انتظار می‌رفت با استقبال خوبی از سوی هواداران مواجه شد تا حدی که تا پایان نیمه اول حدود بیش از ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر بودند. تا دقیقه ۲۰ بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه ۴۰ هزار نفر بود اما تا پایان نیمه اول به بیش از ۶۰ هزار نفر هم رسید، این در حالی است که همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند و طبقه دوم ورزشگاه نیز پر شده است.

* احمد نوراللهی پس از گلزنی به سمت نیمکت پرسپولیس دوید و در این صحنه همه از جمله برانکو فکر کردند که نوراللهی قصد دارد سرمربی تیمش را در آغوش بگیرد، اما او زمانی که جلوی نیمکت تیمش رسید پارچه‌ای را نشان هواداران که روی آن شماره ۲۴ به چشم می‌خورد. در این صحنه برانکو کاملا غافلگیر شد.

* پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس بازیکن سایپا با لوبانف تک به تک شد که دروازه‌بان پرسپولیس بعد از مهار توپ به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* زمانی که آندو پشت ضربات ایستگاهی می‌ایستاد، هواداران او را هو می‌کردند.

* دقیقه ۲۴ بازی هواداران پرسپولیس مطابق معمول با تشویق هادی نوروزی یاد او را گرامی داشتند.

* برانکو در دقایقی که تیمش از سوی سایپا تحت فشار قرار گرفته بود ایستاده بازی را نگاه می‌کرد اما پس از آرام شدن بازی روی نیمکت نشست، این در حالی بود که مجید جلالی پس از باز شدن دروازه تیمش به لب خط آمد و دیگر از آنجا تکان نخورد.

* برخلاف انتظار طبقه پایین ورزشگاه هنوز به روی هواداران پرسپولیس باز نشده است اما بیرون ورزشگاه همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند و احتمالا برای نیمه دوم طبقه اول برای ورود تماشاگران باز شود.

* بعد از گل نوراللهی هوادارانی که بیرون ورزشگاه بودند از صدای خوشحالی هواداران داخل ورزشگاه به شادی پرداختند.

* حرکت نیماری نوراللهی در اواخر نیمه اول هواداران پرسپولیس را به وجد آورد و آنها لحظاتی وی را مورد تشویق قرار دادند. نوراللهی پس از بلند کردن توپ و عبور آن از روی سر بازیکن حریف، ارسالی روی دروازه انجام داد.

* مطابق معمول وقتی ورزشگاه بیش از حد شلوغ شد، آنتن‌دهی موبایل‌ها به مشکل خورد.

* در دقایقی که بازی آرام می‌شد هواداران به تشویق برانکو ایوانکوویچ پرداختند و سرمربی پرسپولیس نیز برای آنها دست تکان می‌داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.