تبریز – نیمه نخست دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان که از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم رفتند، با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان از چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر که از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم رفتند با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

رسول نویدکیا در دقیقه ۱۳ اولین گل بازی را برای سپاهان به ثمر رساند و آلویز نانگ مهاجم تراکتورسازی نیز در دقیقه ۲۹ کار را به تساوی کشاند.

استیماچ سرمربی کروات تیم اصفهانی برای این بازی از رحمان احمدی درون دروازه تیمش استفاده می کند و علی احمدی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، محرم نویدکیا، عبدالله کرمی، سعید قائدی فر، علی کریمی، فضیل موسایف، لوسیانو پریرا و رضا میرزایی سایر بازیکنان اصلی این تیم در این دیدار مهم هستند.

در آن سوی میدان نیز امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی از محمدرضا اخباری درون دروازه تیمش استفاده می کند و شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، خالد شفیعی، سینا عشوری، مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، شاهین ثاقبی، آلویز نانگ، سروش رفیعی و آگوستو سزار دیگر نفرات تیم تبریزی برای این بازی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.