سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد برتری با اختلاف یک گل مقابل چلسی نمی‌تواند نتیجه مطمئنی برای این تیم در بازی برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوران بلان در پی پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل میهمان خود، چلسی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: برای ادینسون کاوانی (زننده گل برتری PSG) خوشحالم، ولی برای ما فرقی نمی‌کنم که چه کسی گلزنی کند. باز تأکید می‌کنم، کاوانی بازیکن خیلی مستعدی است. او لحظات سختی را هم در اینجا داشته است، ولی امیدوارم این گل دوباره باعث افزایش اعتماد به نفس وی شود. من مشوق تمامی بازیکنانم به خصوص ادینسون هستم.

وی افزود: بین دو نیمه خیلی ناراحت بودم چون درست چند ثانیه پیش از اینکه سوت پایان نیمه اول به صدا در بیاید، دروازه‌مان باز شد. بزرگترین پشیمانی‌ام در این بازی این است که در این بازی می‌توانستیم توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم، ولی خیلی راحت توپ و میدان را به حریف دادیم و سپس چلسی صاحب دو ضربه کرنر شد و در پی آن دروازه‌مان باشیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه تصریح کرد: با این حال بازیکنانم را تشویق کردم که به بازی معمول خود ادامه بدهند. در ادامه به فلسفه بازی خود تکیه کردیم و موفق شدیم بازی‌مان را به چلسی تحمیل کنیم. درست است که ما پیروز این بازی شدیم و عالی بازی کردیم، ولی فکر نمی‌کنم برتری ۲ بر یک مقابل چلسی نتیجه مطمئنی باشد. بازی برگشت هم همانند این دیدار، بازی سطح بالایی خواهد شد چون دو تیم نمایش خوبی را از خود ارائه خواهند داد.

بلان در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: وقتی در خانه بازی می‌کنید باید در کارهای دفاعی بی‌نقص باشید و آن گل معروف «گل زده در خانه حریف» را دریافت نکنید. به هر حال وضعیت حالا کمی فریبنده است چون چلسی در پارک‌دو پرنس به گل رسید. حالا همه چیز بسته به ما دارد که در بازی برگشت با جاه‌طلبی و برای گلزنی پا به استمفوردبریج بگذاریم. البته می‌دانیم کار دشواری خواهیم داشت چون ما در وهله اول باید دفاع کنیم، هرچند کیفیت لازم برای گلزنی را هم داریم.

مدافع پیشین منچستریونایتد تأکید کرد: بیایید صادق باشیم، چلسی هم در این بازی چندین موقعیت خوب گلزنی داشت و کوین تراپ چند واکنش خوب داشت و دروازه‌مان را از باز شدن نجات داد. در کل هم به نظر من برتری با اختلاف یک گل هم نتیجه عادلانه‌ای بر اساس عملکرد خیلی خوب ما نبود. این چلسی در حال پیشرفت است و آنها چند بازیکن فوق‌العاده دارند که پتانسیل سرعت بخشیدن به بازی را دارند و این را به وضوح دیدم. فکر نمی‌کنم آنها در بازی برگشت رویکرد خود را تغییر دهند، از این رو بازی برگشت بازی بسته‌ای نخواهد بود و موقعیت‌هایی گلزنی برای هر دو تیم به وجود خواهد آمد.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن صحبت‌های خود را در پایان اینگونه جمع‌بندی کرد: این بازی یکی از بهترین نمایش‌های ما در فصل جاری بود. با این حال من فکر می‌کنم که بازی ما مقابل رئال‌مادرید در مرحله گروهی این رقابت‌ها در سانتیاگو برنابئو بهترین بازی فصل ما بود چون چلسی بدش نمی‌آمد که توپ دست ما باشد، ولی رئال‌مادرید می‌خواست که صاحب توپ و میدان باشد، ولی ما آنها را در حسرت این کار گذاشتیم. این بازی هم خوب بود چون به اثبات رساندیم که ما در مسیر درستی قرار داریم و همین ما را مصمم‌تر به پیمودن راه باقی‌مانده می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.