قائم مقام گسترش فولاد گفت: اجازه دهید استقلالی‌ها هر کاری می‌خواهند در این خصوص انجام دهند تا تماشاگر به ورزشگاه بیاید.

جمشید خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار روز جمعه تیمش مقابل استقلال گفت: ان‌شاءالله که بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام می‌دهیم. ضمن اینکه وضعیت مناسبی داریم و اعضای تیم با روحیه هستند و امیدوارم با دست پر از تهران برگردیم.

وی در مورد وضعیت داوری دیدارهای گسترش گفت: خدا را شکر دیدار با ملوان مشکلی نداشت و امیدوارم از این پس هم مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که به تازگی رسم شده است تیم‌هایی که از داوری متضرر می‌شوند برای کمیته داوران قبل از بازی‌های خود نامه گلایه‌آمیز ارسال می‌کنند، گفت: اگر بخواهید اینطور حساب کنید به گفته مسئولان داوری فدراسیون بیشترین ضرر را از ناحیه داوری گسترش داشته است. اما به دنبال کار خودمان هستیم و همواره بازی جوانمردانه در دستور کار داریم و امیدوارم داوران هم به خوبی با تمرکز به دنبال کار خود باشند و قضاوت‌های خوبی از آنها شاهد باشیم.

قائم‌مقام گسترش با بیان اینکه در صورت پیروزی مقابل استقلال پاداش ویژه‌ای را به بازیکنان خواهیم داد در پاسخ به این سؤال که آیا با این موضوع که این مسابقه با بلیت‌های رایگان برگزار خواهد شد، گفت: اجازه دهید استقلالی‌ها هر کاری می‌خواهند در این خصوص انجام دهند تا تماشاگر به ورزشگاه بیاید. چون اصولا فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد و ما هم با این موضوع مشکلی نداریم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از این دیدار گفت: نمی‌شود فوتبال را پیش‌بینی کرد. اما ان‌شاءالله یک بازی خوب انجام دهیم چون می‌خواهیم با دست پر میدان را ترک کنیم.

خطیبی در مورد اینکه آیا از کادر فنی و بازیکنان این تیم رضایت دارد یا خیر،‌گفت: از همه راضی هستیم و اصولا چرا نباید راضی باشیم؟!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.