کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم روبرتو مانچینی بازی حساس خارج از خانه اش را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم اینترمیلان در پایان یک بازی جنجالی، آخرین رقابت هفته بیست و پنجم سری A ایتالیا را با نتیجه ۲ بریک به میزبانش فیورنتینا واگذار کرد.

بروزویچ در دقیقه ۲۶ اینتر را پیش انداخت اما والرو در دقیقه ۶۰ و باباکار تازه وارد در دقیقه ۹۰، برتری ۲ بریک فیورنتینا مقابل شاگردان مانچینی را رقم زدند.

اتفاق جالب بازی، جنجال و تلف شدن حدود ۲ دقیقه از وقت بازی برای یک پرتاب اوت از سوی بازیکنان اینتر در وقت های تلف شده بود؛ آنچه باعث شد ابتدا زاراته از فیورنتینا اخراج شود و سپس در لحظه به صدا درآمدن سوت پایان بازی، کوندوگبیا، بازیکن اینتر به خاطر کف زدن تمسخرآمیز برای داور کارت قرمز بگیرد.

پیش از این ۲ اخراج هم«تلس» از اینتر در دقیقه ۸۲ کارت قرمز گرفته بود.

با این برتری ۲ بریک ، فیورنتینای ۴۹ امتیازی به جای رم به رده سوم جدول بازگشت و اینتر ۴۵ امتیازی در رده پنجم ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.