کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

گارد راس مشهور تیم ملی فرانسه در رقابت‌های انتخابی المپیک، تیم کشورش را همراهی می‌کند.

به گزارش ایسنا، تونی پارکر، گارد راس تیم ملی فرانسه و تیم سن‌آنتونیو اعلام کرده در رقابت‌های انتخابی المپیک تیم ملی کشورش را همراهی خواهد کرد. پارکر که در رقابت های قهرمانی اروپا غایب بود، در روزهایی که دومین پسرش هم به دنیا آمده است، تصمیم گرفته با فرانسه راهی فیلیپین شود و برای حضور در المپیک ریو مبارزه کند.

او درباره تصمیمش گفت: این تصمیمی بود که من و همسرم باید می‌گرفتیم چراکه اکنون شرایط زندگی‌مان خاص است. او می‌دانست که این مسابقات و حضور در المپیک چقدر برای من مهم است و به همین دلیل همه چیز را ارزیابی کردیم و فهمیدیم که می‌توانم در این مسابقات شرکت کنم.

پارکر درباره تولد پسر دومش نیز گفت: من و همسر عزیزم خیلی خوشحالیم که پسرمان «جاش» اکنون یک برادر کوچک‌تر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.