کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم‌های دورتموند و ولفسبورگ توانستند در هفته بیست و یکم حریفان‌شان را در بوندسلیگا با شکست روبه‌رو کنند.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان عصر امروز (شنبه) با برگزاری ۵ دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بوروسیا دورتموند تیم دوم جدول موفق شد در خانه با یک گل هانوفر را شکست دهد و با کسب سه امتیاز این دیدار ۴۸ امتیازی شود و اختلافش را با بایرن مونیخ صدرنشین موقتا به ۵ امتیاز کاهش دهد. تنها گل این دیدار هنریک میختاریان هافبک ارمنستانی این تیم به ثمر رساند.

در دیگر دیدار، ولفسبورگ در خانه به دیدار اینگولشتات رفت و موفق شد سه امتیاز این دیدار را در خانه نگه دارد. برای تیم نایب قهرمان فصل قبل بوندسلیگا درکسلر و نوچ گلزنی کردند تا سبزپوشان فوتبال آلمان با کسب سه امتیاز این دیدار جایگاهش را در میانه جدول استحکام بخشد.

در دیگر دیدارهای مهم این نتایج به دست آمد:

وردربرمن یک – هوفنهایم یک

اشتوتگارت ۲ – هرتابرلین صفر

دارمشتات یک – بایرلورکوزن ۲

در ادامه این رقابت‌ها امشب کلن پذیرای فرانکفورت است و فردا (یکشنبه) نیز با برگزاری دو دیدار پرونده هفته بیست و یکم بسته می شود که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ مهمان آگسبورگ است.

در جدول رده‌بندی بایرن مونیخ با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارد. دورتموند با یک بازی بیشتر و ۴۸ امتیاز دوم است و هرتابرلین با ۳۵ امتیاز در جایگاه سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.