کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی سخت و پرفشاری را مقابل صبای قم برگزار کردیم ولی می‌توانستیم پیروز شویم.

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، درباره دیدار تیمش در برابر پدیده خراسان اظهار کرد: بازی مقابل پدیده بازی سنگین و پرفشاری بود اما می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم. پدیده جزو تیم‌های خوب لیگ است و ما هم البته توانستیم در دقایق زیادی از مسابقه، سوار بر بازی شویم اما موقعیت‌ها داخل دروازه پدیده قرار نگرفت تا تساوی و یک امتیاز، سهم ما شود.

وی افزود: با توجه به سه شکستی که در هفته‌های گذشته داشتیم، خوشحالم که نوار ناکامی‌هایمان پاره شد و به امتیاز رسیدیم. امیدوارم در ادامه راه نیز بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و به رتبه‌ای خوب دست یابیم. لیگ برتر شرایط خاص خود را دارد و باید از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

صادقیان درباره شرایط خود در تیم تصریح کرد: از شرایطم در تیم صبا و شاگردی دوباره علی دایی کاملا راضی‌ام. امیدوارم بتوانم با عملکردی خوب مثمرثمر باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.