کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که توپچی‌های لندن برای کسب عناوین قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف، از تجربه کافی برخوردار نیستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی آلوز صلاحیت آرسنال، حریف تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای کسب عناوین قهرمانی در فصل جاری را زیر سؤال برد و گفت که این تیم از تجربه لازم برای کسب جام‌ برخوردار نیست.

آلوز به نشریه تایمز انگلیس گفت: گاهی اوقات بهای داشتن تیم‌های جوان، بهره‌مند نبودن از تجربه کافی و لازم برای به پایان رساندن یک رقابت است. در لیگ برتر، آرسنال کارش را خوب شروع می‌کند، اما ادامه دادن به این روند برای رسیدن به جام قهرمانی چیزی است که اهمیت دارد و کم بودن سطح تجربه بازیکنان برای آرسنال نمی‌گذارد که این تیم تا پایان راه در سطحی بماند که در ابتدای فصل دارد.

وی ادامه داد: آرسنالی‌ها توپ را به خوبی در سراسر زمین به گردش در می‌آورند و از نظر تاکتیکی تیم بسیار سازمان یافته‌ای هستند اما این تیم، ترکیبی از انرژی بازیکنان جوان‌ و تجربه بازیکنان با سابقه نیست. بازیکنان جوان هوای حمله در سر دارند اما در طول مسابقه زمان‌هایی هم پیش می‌آید که شما باید بازی را کنترل کنید.

دفاع راست برزیلی بارسا در ادامه به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت و او را یک نابغه در دنیای فوتبال دانست. او که در چهار سال بازیگری‌اش زیر نظر گواردیولا در بارسلونا جام‌ها و افتخارات فراوانی کسب کرد، درباره سرمربی حال حاضر بایرن‌مونیخ عنوان کرد: راز موفقیت پپ این است که فوتبال را با نگاهی متفاوت می‌بیند. او یک انیشتین فوتبالی است. گواردیولا دوست دارد هدایت تیم‌هایی را برعهده بگیرد که می‌داند می‌تواند در آنها تغییر و تحولاتی ایجاد کند و من شک ندارم که او به اهدافش خواهد رسید چون او دیوانه فوتبال است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.