کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مردم و کاربران خبرآنلاین واکنش های متفاوتی را نسبت به استعفای کروش داشته اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛از روز گذشته کهکارلوس کروش اعلام کرد استعفایش را تقدیم فدراسیون فوتبال می کند و اردیبهشت ماهاز ایران می رود مردم و به خصوص کاربران خبرآنلاین واکنش های متفاوتی را به اینماجرا نشان داده اند.

خیلی ها موافق رفتن کروش هستند و خیلی ها هم میگویند حالا که این همه هزینه شده و کروش فوتبال ایران را می شناسد چرا نباید درایران بماند و تیم ملی را راهی جام جهانی روسیه کند.

کاربری در این مورد اظهار نظر کرده است:« يك مربي خوب با صرف هزينه زياد آمده به ايران، عوضشكه از دانشش استفاده بشه و بازيكنان و چند مربي جوان دانش فوتبال ياد بگيرند هر روزيك حاشيه براش درست ميشه. عجب سيستمي داريم ما.»

کاربر دیگری هم که موافقرفتن او از ایران است نوشته:« خب خدا رو شکر...برومصر یک دهم اینجا بهت پول نمیدن.»

بقیه کاربران خبرآنلاینهم نظرات خودشان را زیر خبر استعفای کروش نوشته اند و حرف بیشتر آنها هم این است کهبا رفتن کارلوس تیم ملی ضرر می کند و احتمالا جام جهانی روسیه از دست می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.