بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای رسیدن به قهرمانی باید سرمان را پایین بیندازیم و به حاشیه‌ها توجهی نکنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رامین رضاییان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد در جمع خبرنگاران، گفت: سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. ما وقتی این هواداران را در ورزشگاه می‌بینیم خجالت می‌کشیم که مساوی کنیم یا بازی را ببازیم. با این برد نباید مغرور شویم باید سرمان را پایین بیندازیم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم. نباید به حاشیه‌ها توجهی داشته باشیم و باید سرمان پایین باشد تا قهرمان شویم.

وی در مورد از دست رفتن موقعیت‌های گل پرسپولیس گفت: خود من در نیمه اول می‌توانستم یک گل بزنم که بدبختانه شانس با من یار نبود با این حال گلزنی من مهم نیست، مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم باید قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم تا تفاضل گل‌مان خوب شود. ما در دل حریفان‌مان ترس و دلهره ایجاد کردیم.

رضاییان در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: چه آن زمان که ته جدول بودیم و چه اکنون از قهرمانی حرف زده‌ام.

بازیکن پرسپولیس در مورد حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه، گفت: خیلی خوب است که مسئولان بازی را رایگان کرده‌اند تا هواداران به ورزشگاه بیایند. من به بازیکنان‌ هم گفته بودم اگر مسئولان هم تماشای بازی‌ها را رایگان نمی‌کنند بازیکنان از قراردادشان کسر کنند تا بازی‌ها رایگان شود. دست مسئولان را می‌فشانم که بازی را رایگان کردن تا هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند.

رضاییان در مورد شایعه دوپینگ بازیکنان پرسپولیس گفت: دوپینگ ما هواداران پرسپولیس هستند البته امروز محسن بنگر با انتشار عکسی از دخترانش گرفته بود که دوپینگ او دخترانش هستند اما دوپینگ من این هواداران هستند مگر می‌شود برای این هواداران ندوید و تلاش نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.