هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با رایگان اعلام شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی از دیدار خانگی تیم خود استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از هفته بیستم لیگ برتر در حالی در ورزشگاه آزادی پی گرفته می شود که هواداران این تیم با اعلام رایگان بودن طبقه دوم ورزشگاه استقبال خوبی از آن به عمل آورده اند.

برخی حواشی این بازی به شرح زیر است:

* بیش از ۵۰ هزار هوادار هنگام آغاز بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و همچنین تعداد آنها رو به افزایش است.

* استقبال هواداران از این مسابقه باعث شد تا ترافیک سنگین در خیابان های اطراف ورزشگاه آزادای شکل بگیرد. همچنین پارکینگ های ورزشگاه آزادی پر شده بود و به همین خاطر هواداران برای حضور در ورزشگاه با مشکل روبرو شدند.

* پیش از این آغاز این مسابقه مراسم ویژه ای برای یوم الله ۲۲ بهمن اجرا شد و بازیکنان دو تیم به مقام معظم شهدای انقلاب اسلامی شاخه گل اهدا کردند.

* کارلوس کی روش همراه دستیارانش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد. همچنین علی اکبر طاهری هم از نزدیک این مسابقه را تماشا کرد.

* احمد نورالهی که نامش پیش از آغاز بازی از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس خارج شده بود در جایگاه ویژه حضور داشت همچنین مهرداد میناوند پیشکسوت سرخ‌پوشان هم در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* حدود ۲۰۰ هوادار خوزستانی هم در ورزشگاه آزادی مستقر هستند که بازیکنان فولاد خوزستان هنگام گرم کردن به ابراز احساسات با هواداران‌شان پرداختند.

* هواداران پرسپولیس از ابتدای مسابقه با سردادن شعارهایی از تیم شان پیروزی پرگل را خواستار شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.