کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پس از اعتراض هواداران لیورپول این باشگاه از موضع خود برای افزایش قیمت بلیت‌ها برای فصل آینده کوتاه آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان تساوی ۲ - ۲ خانگی شنبه شب لیورپول مقابل ساندرلند در چارچوب هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر، در حدود ۱۰ هزار هوادار این تیم انگلیسی در اعتراض به تصمیم باشگاه برای افزایش قیمت بلیت‌ بازی‌های فصل آینده به ۷۷ پوند، در دقیقه ۷۷ بازی با سر دادن شعارهایی اعتراض‌آمیز ورزشگاه را ترک کردند. در آن بازی زمانی که هواداران ورزشگاه را ترک کردند تیم‌شان با نتیجه ۲ بر صفر پیش بود و در دقایق پایانی با دریافت دو گل برد را با تساوی عوض کرد.

مسئولان باشگاه لیورپول که از ترک ورزشگاه توسط هواداران در بازی شنبه حیرت‌زده شده‌اند، پس از این اتفاق بلافاصله به فکر بهبود روابط خود با هواداران افتادند. کمپانی سرمایه‌گذاری «فِن‌وی اسپورتس گروپ» (FSG) مالک باشگاه لیورپول که مسئول اولین ترک ورزشگاه اعتراض‌آمیز هواداران در تاریخ این باشگاه است، با انتشار بیانیه‌ای و عذرخواهی رسمی از هواداران اعلام کرد قیمت بلیت‌های فصل آینده به مانند قیمت بلیت‌های این فصل خواهد بود و تغییری نخواهد کرد.

FSG اعلام کرد که قیمت بلیت‌های بازی‌های لیورپول در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در جایگاه‌های عمومی حداکثر ۵۹ پوند و حداقل ۹ پوند باقی خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد. بر اساس اعلام باشگاه لیورپول همچنین قیمت بلیت فصل (بلیت تماشای تمامی بازی‌ها) نیز تغییر نخواهد کرد و همانند این فصل حداکثر ۸۶۹ پوند و حداقل ۶۸۵ پوند باقی می‌ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.