کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه انتظار داریم مردم نفت را تنها نگذارند، گفت: با بازی‌هایی که نفت از خود ارائه داده است، این تیم در قلب مردم جای دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری این تیم در سازمان لیگ قبل از دیدار مقابل الجیش قطر با بیان این مطلب افزود: قبل از هر چیز به تیم الجیش خوش‌آمد می‌گویم و از هر بابت خیال‌شان راحت باشد که هیچ مشکلی در ایران وجود ندارد و به راحتی می‌توانند در خیابان‌های تهران قدم بزنند.

وی در خصوص شرایط تیم نفت نیز گفت: یک اردوی خوب را در ترکیه انجام دادیم و تیم حریف را نیز آنالیز کردیم و چند بازی اخیر آنها را نیز به دقت تماشا کرده و به نقاط قوت و ضعف آنها کاملاً آشنا هستیم.

منصوریان در ادامه تاکید کرد: تیم نسبت به سال گذشته تقویت شده اما روی نیمکت مربی‌ها هیچ تغییری نکردند و مطمئنم الجیش هم برای این به تهران آمده است تا بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

سرمربی نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: بازی مقابل الجیش شرایط خاصی دارد و ما با همت بازیکنان و حمایت هواداران و مردم عزیزی که نفت در قلب‌شان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، به دنبال این هستیم تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به دور بعد صعود کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بازیکنان جوان و باتجربه‌ای داریم که فکر می‌کنند فردا می‌توانند کمک بسیار موثری برای ما باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.