سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در یک بازی خیلی سخت سه امتیاز باارزش از دهان شیر بیرون کشیدیم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که در یک میدان سخت از تیم ارزشمند تراکتور سه امتیاز کسب کردند. می‌دانستیم که چگونه مقابل تراکتور بازی کنیم و فضاها را در میدان کنترل کنیم. در نیمه اول کمی خوش‌شانس بودیم که موقعیت‌های تراکتور به گل تبدیل نشد اما در نیمه دوم با توجه به شرایط جوی و استراتژی تیمی‌مان توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: امروز دو برابر بازی قبلی‌مان تلاش کردیم و با غیرت و دوندگی بازیکنان‌مان سه امتیاز خوب کسب کردیم. اگر می‌خواستیم ما هم حمله کنیم بی‌تعارف بگویم که زورمان به تراکتور نمی‌رسید و مجبور بودیم کمی بازی را کنترل کنیم.

وی درباره شرایط جوی مسابقه و توقفی که در روند بازی ایجاد شد گفت: من به شخصه راضی نبودم بازی پیگیری شود. اگرچه بازی را بردیم ولی سلامت بازیکنانم برایم در اولویت است.

مهاجری درباره حضور کم تعداد تماشاگران در این مسابقه گفت: ما متاسفانه راهی را می‌رویم که تماشاگران‌ را از فوتبال فراری می‌دهیم. متاسفانه ساعت بد بازی‌ها و دور بودن ورزشگاه‌ها از مرکز شهر، تماشاگران را دچار مشکل می‌کند و باید فکری اندیشیده شود.

سرمربی پدیده در پایان بیان کرد: اکنون تصمیم گرفته شده که آقای قلعه‌نویی سرمربی تراکتور باشد و اگر بناست که تراکتور زنده بماند باید همه از این تیم حمایت کنند. از شعارهایی که علیه سرمربی داده شد بسیار ناراحت شدم و توصیه می‌کنم که هواداران تبریز خودزنی نکنند و از این تیم حمایت کنند چرا که تیم‌هایی مانند تراکتور و سپاهان می‌توانند از حق تیم‌های شهرستانی دفاع کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.