مدیر حراست فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری اولین کارگاه بین المللی اصول ایمنی و امنیت ورزشگاه ها با حضور میهمانانی از فیفا، یوفا وAFC در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین حمیسی اعلام کرد: اولین کارگاه بین المللی اصول ایمنی و امنیت ورزشگاه های فوتبال با حضور مدعوین خارجی و داخلی از فیفا، یوفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اسفند ماه در تهران برگزار می شود.

حمیسی بیان کرد: در راستای اجرای الزامات AFC، پروژه ایجاد پست افسران امنیتی در باشگاه های حرفه ای با هماهنگی حراست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران از نیمه دوم اسفند ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس کمیته تدوین و مقرارت فدراسیون در حال نگارش آییننامه افسران امنیتی است. در این کارگاه روسای کمیته امنیتی یوفا، AFC و فیفا به عنوان مدرس سمینار آموزشی و توجیهی در خصوص مسائل ایمنی و امنیتی ورزشگاه ها برای افسران امنیتی باشگاه های لیگ برتر و دسته یک صحبت می کنند.

مدیر حراست فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: در این دوره آموزشی علاوه بر افسران امنیتی باشگاه ها از مدیران ورزشگاه های لیگ برتری و دسته یک و همچنین مسئولان و فرماندهان یگانهای ویژه نیروی انتظامی و امنیتی دعوت به عمل می آید.

حمیسی گفت: در این سفر مسئولان امنیتی خارجی از ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی بازدید خواهند داشت و دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ۱۶ اسفند را از نزدیک مشاهده خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.