کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما عملکرد خوبی داشته و همه این مسئله را تائید کرده‌اند و با ادامه این روند قرارداد برانکو هم تمدید خواهد شد.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار وزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تیم پرسپولیس تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس همیشه باید در صدر جدول باشد اما در چند سال اخیر اتفاقاتی افتاد که باعث شد این تیم از جایگاه اصلی‌اش فاصله بگیرد. خوشبختانه امسال توانسته ایم از حاشیه‌ها جلوگیری کنیم و با یک برنامه‌ریزی خوب و هدایت مناسب کادر فنی حرکت رو به جلو داشته باشیم. البته از اینکه همیشه بگوییم بدشانسی باعث نتیجه نگرفتن شده است خسته شدیم و بازیکنان باید دقت بیشتر داشته باشند تا توپ‌هایشان گل شود چرا که با کسب موفقیت می‌توانیم به جایگاه خوب برسیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره رایگان کردن ورود تماشاگران به استادیوم و استقبال خوبی که از این طرح شده گفت: ما دوست داریم هر کاری می‌کنیم هواداران از آن استقبال کنند. بخصوص هوادارانی که وسع مالی مناسبی ندارند و با این کار آن‌ها هم می‌توانند بازی تیم محبوبشان را ببینند. مطمئنا تا زمانی که اسپانسر حمایت‌های لازم را از ما انجام دهد در بازی‌های حساس طرح ورود رایگان هواداران را اجرایی می‌کنیم تا حمایت خوبی از تیم صورت بگیرد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات داوری در بازی ذوب آهن و پرسپولیس در جام حذفی آیا نگران نیستید که این مسئله دوباره در بازی روز یکشنبه این دو تیم در اصفهان تکرار شود گفت: بعید می‌دانم دیگر چنین اتفاقات داوری تکرار شود چرا که این روزها اصحاب رسانه، هواداران، مسئولان و اهالی ورزش بیشتر از گذشته مسائل را رصد می‌کنند اما اگر این بار اتفاقی رخ دهد مشخص می‌شود که اشتباهات عمدی است و دیگر نمی‌توانیم بپذیریم که اشتباه سهوی رخ داده است.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس قصد دارد همانند استقلال در تعطیلات نوروز سفر برون مرزی داشته باشد یا نه افزود: پیشنهادهایی از کشورهای مختلف به دست ما رسیده و در هیات مدیره مطرح شده است اما قطعا هر سفری که کادر فنی آن را تائید کند رسانه‌ای خواهد شد. هنوز کادر فنی تیم درباره انجام بازی در خارج از کشور تصمیمی نگرفته است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد با برانکو ایوانکویچ و اینکه آیا این مسئله مدنظر باشگاه است تصریح کرد: هنوز به پایان قرارداد برانکو حتی نزدیک هم نشده‌ایم که بخواهیم درباره‌اش فکر کنیم. الان زود است که چنین تصمیمی بگیریم. البته باید بگویم که نحوه بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که مورد تائید هواداران و اعضای هیات مدیره است. معتقدم با ادامه روندی که پرسپولیس دارد قرارداد برانکو هم تمدید خواهد شد چرا که حتی زمانی که باخته‌ایم به گواه اهالی رسانه و پیشکسوتان پرسپولیس خوب بازی کرده است.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس با برانکو قهرمان شود و یا اینکه سهمیه آسیایی بگیرد قطعا قرارداد او تمدید می‌شود یا خیر اظهار داشت: بحث شرط و شروط در میان نیست تا این لحظه بیلان کاری برانکو موفق بوده و باید ببینیم در ادامه کار شرایط چطور خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.