هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که بازهم درخشش لسترسیتی یکی از اتفاقات جالب را رقم زد.

به گزارش ایسنا، در آغاز هفته بیست وچهارم لیگ برتر چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها منچستریونایتد در خانه با ۳ گل استوک سیتی را شکست داد تا بعد از مدتها یک برد خوب را کسب کند. لینگارد، مارسیال و رونی سه مهاجم منچستر در این دیدار گلزنی کردند.

منچسترسیتی در خانه ساندرلند به میدان رفت و با یک گل پیروز شد. در این دیدار برای شاکردان پیگرینی سرخیو آگوئرو گلزنی کرد تا ۳ امتیاز حساس این دیدار به حساب تیم مهمان ریخته شود.

آرسنال در خانه خود به دیدار ساوت همپتون رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دومین نتیجه ضعیف توپچی ها در دو هفته آخیر آنها را از صدر جدول دور کنند. تاتنهام میهمان نوریچ بود که در پایان حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

گلهای این بازی را بامیدله آلای در دقیقه ۲ و هری کین در دقیقه ۳۰ و ۹۰ به ثمر رساندند تا تاتنهام با ۴۵ امتیاز هم امتیاز با آرسنال و با تفاضل گل بیشتر به رتبه سوم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کند.

لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور به دیدار لیورپول رفت و با دو گل نیمه دوم جیمی واردی و کسب ۳ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. درادامه این رقابتها چهارشنبه شب چلسی به دیدار واتفورد خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.