سرمربی منچسترسیتی به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر اورتون پرداخت و تیمش را شایسته حضور در فینال ومبلی دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی که در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه دو بر یک برابر اورتون تن به شکست داده بود در دیدار برگشت جبران کرد و موفق شد که با نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند تا صعودش را به فینال جشن گیرد و حریف لیورپول در این مرحله شود.

مانوئل پیگرینی، سرمربی سیتی شاگردانش را شایسته پیروزی برابر اورتون دانست و در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید بگویم که از این پیروزی که به دست آوردیم بسیار خوشحال هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته صعود به فینال ومبلی هستیم. منچسترسیتی در این رقابتها تنها یک شکست داشت که آن هم برابر همین تیم اورتون در دیدار رفت بود. البته اگر داور آن پنالتی را برای ما می‌گرفت احتمال داشت که پیروز این بازی هم می‌شدیم.

او ادامه داد: از عملکرد بازیکنان راضی هستم. از فرصت های خود به خوبی استفاده کردیم و موفق شدیم که پیروزی ارزشمندی را به دست آوریم. اورتون تنها یک فرصت در این دیدار داشت که آن را هم تبدیل به گل کرد این درحالی بود که ما فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و نشان دادیم که شایسته پیروزی و صعود به دور بعد هستیم.

سرمربی منچسترسیتی درباره اعتراض سرمربی اورتون به داوری گفت: درست است که توپ "دی برون" از خط بیرون رفت اما ما به خاطر آن گل به پیروزی نرسیدیم بلکه با بازی هجومی و خوبی که به نمایش گذاشتیم ثابت کردیم که تیمی خوب و شایسته صعود به فینال ومبلی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.