دو ملی پوش تیم ملی بوکس بزرگسالان که ظاهرا مرخصی ۲۰ روزه ای از کادر فنی گرفته و راهی چین شده بودند هنوز به اردوی تیم ملی بازنگشته اند و جالب تر اینکه کسی از آنها باخبر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ترک اردوی تیم ملی توسط دو ملی پوش باسابقه بوکس در یک ماه اخیر خبری بود که اگرچه در ابتدا واکنش تند رئیس فدراسیون بوکس را در پی داشت اما در ادامه مدیر تیم های ملی و سرمربی این تیم اذعان کردند که این دو بوکسور یعنی سجاد محرابی در وزن ۷۵ کیلوگرم و فروتن گل آرا در ۶۹ کیلوگرم مرخصی ۲۰ روزه از کادر فنی گرفته اند.

خبرنگار مهر نیز در گفتگو با این دو بوکسور به این پاسخ رسید که: ما تنها برای کسب تجربه با هزینه شخصی و با اجازه مسئولان به چین آمده ایم و به زودی به کشور بازمی گردیم.

اما یک ابهام در سفر این دو ملی پوش برخی سوالات را مطرح می کرد که البته خود آنها نیز صراحتا به آن پاسخ ندادند. آیا در آستانه انتخابی تیم ملی برای رقابتهای قاره کسب سهمیه چین سفر شخصی برآوردی هم برای آنها داشت؟ برخی هم تیمی های آنها از جمله احسان روزبهانی از کشور دیگری به نام فرانسه نام بردند که گویا مقصد اصلی این بوکسورها بود. آنچه کمترین احتمال را در اذهان ایجاد می کرد اما این بود که شاید این دو بوکسور قصد ترک وطن و ادامه فعالیت در کشوری دیگر را دارند. موضوعی که اگرچه در ابتدای سفر با شفافیت توسط این دو ملی پوش تکذیب می شد حالا شرایط دیگری دارد.

نه تنها خبرنگاران بلکه مسئولان فدراسیون نیز خبری از این دو بوکسور ندارند. سجاد محرابی بارها به دوستانش گفته که به زودی برمی گردد. برخی هم در این چند روز او را در کشور دیده اند و حتی عکس های سلفی برخی در شبکه های اجتماعی با تاریخ هم این موضوع را تایید می کند. اما سکوت رسانه ای این دو ملی پوش مسئولان فدراسیون را هم نگران کرده است.

علی دانشمندفر دبیر فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اگر گل آرا و محرابی تا صبح سه شنبه ۶ بهمن به اردو برنگردند جایی در تیم ملی ندارند. ما نفرات جایگزین و جوان خوبی داریم که عاشقانه برای تیم ملی بجنگند.

آنچه مسلم است تیم ملی باید انتهای همین هفته انتخابی برگزار کند و اسامی بوکسورهای منتخب خود را برای رقابتهای کسب سهمیه المپیک چین اعلام کند.این یعنی اگر گل آرا و محرابی حتی قصد بازگشت داشته باشند و تا سه شنبه موفق به اینکار نشوند عملا مهمترین شانس کسب سهمیه المپیک خود را از دست داده اند.

اگرچه تصمیمات فدراسیون بوکس عموما نوسانی و قابل انعطاف بوده است اما به نظر می رسد این بار موضوع کمی پیچیده تر از قبل است و نگرانی ها باعث شده تا مسئولان فدراسیون جلسات هم اندیشی متعددی در این خصوص برگزار کنند. شاید همه چیز تا دو روز دیگر مشخص شود!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.