پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مرحوم حجازی از من خواسته بود دستیارش شوم اما نمی‌دانم پشت پرده چه اتفاقی افتاد که این اتفاق نیفتاد.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات سال ۸۶، درگذشت مرحوم احدی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: صحت دارد که زمان سرمربیگری مرحوم ناصرحجازی در استقلال قرار بود شما و رضا احدی دستیار حجازی باشید؟

بله، چطور؟

* تسنیم: ظاهرا به دلیل اینکه شما و مرحوم احدی سابقه بازی در پرسپولیس را داشتید، اجازه ندادند که دستیار حجازی شوید.

مرحوم حجازی در آن مقطع به من گفت که قرار است سرمربی استقلال شوم و شما هم بیا به من کمک کن. پس از چند روز حجازی سرمربی استقلال شد اما دیگر سراغی از من گرفته نشد. نمی‌دانم پشت پرده چه اتفاقی افتاد که دستیار حجازی نشدم.

* تسنیم: فکر می‌کنید چرا این اتفاق افتاد؟

من چند سال پس از آن اتفاق، مربی استقلال شدم اما خدابیامرز احدی به حقش نرسید.

* تسنیم: از علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال انتقاد کرده بودید که توجهی به پیشکسوتان ندارد اما این موضوع با ناراحتی جباری مواجه شد.

از جباری عذرخواهی می‌کنم که کدورتی بین ما ایجاد شد. جباری بُت دوران بچگی من بود و عکس‌هایش را در دیوار اتاقم نصب می‌کردم. او جزو سلطان‌های فوتبال ایران بود. منظور صحبت‌هایم این بود که باید به امثال احدی کمک شود. رضا (احدی) رفت ولی امثال احدی زیاد داریم که به خاطر شخصیت‌شان حاضر نیستند، نزدیک باشگاه شوند. نام کمیته پیشکسوتان مشخص است که باید پیشکسوتان را نزدیک کند. یکسری‌ها خودشان به باشگاه می‌روند اما یکسری‌ها را باید نزدیک کرد. من کمی به خاطر احدی احساساتی شدم و تند صحبت کردم اما انتظارم این است که به پیشکسوتان کمک شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.