جلالی می گوید:« نکونام گفت کار من با العربی تمام است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مجيد جلالي از اينكهفوتباليستي مثل آندرانيك تيموريان به تيمش اضافه شده، خوشحال است. او در موردجدايي نكونام، جذب آندو و مسائل مختلف ديگر به سؤالات خبر پاسخ داد.

* از اينكه آندو را جذبكرديد، چه احساسي داريد؟

بعد از جدا شدن نكونام نيازداشتيم تا جاي او را پر كنيم. جواد در نيم‌فصل اول براي ما خيلي خوب كار كرد وتأثيرگذار بود. ما بايد جانشين پيدا مي‌كرديم و آندو بهترين گزينه بود. از تلاش‌هايباشگاه هم ممنون هستم.

* به نظر مي‌رسد سايپابرخلاف هميشه اين بار براي جذب يك ستاره حسابي دست به جيب شده؟

من اصلاً در جريان دقيققرارداد آندو و جزئيات آن قرار ندارم. چيزهايي از دور مي‌دانم و بايد بگويم مبلغقرارداد اين بازيكن با چيزي كه رسانه‌ها مي‌نويسند، فاصله دارد.

* شما كي از رفتن نكوناممطلع شديد؟

او وقتي داشت از ايران مي‌رفت،به من گفت كارش با العربي تمام است.

* اگر بخواهد برگردد، شماموافق بازگشت نكونام هستيد؟

من مشكلي بابت برگشت جوادندارم ولي بايد ديد باشگاه چه تصميمي مي‌گيرد.

* به نظر مي‌رسد امسالدنبال قهرماني هستيد؟

ما سعي مي‌كنيم هم خوب بازيكنيم و هم خوب نتيجه بگيريم. ما اين پتانسيل را داريم كه به رده‌هاي بالاتر برويمو اميدوارم مقامي كسب كنيم كه سال بعد بتوانيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشتهباشيم.

* در مورد بازي تيم اميدمقابل ژاپن چه صحبتي داريد؟

بازي خيلي سختي است. ژاپندر رده‌ سني اميد حتي از بسياري از تيم‌هاي اروپايي هم قوي‌تر است و در دوره قبليحتي تا رده‌بندي المپيك هم رفت. البته اين بدان معنا نيست كه ما نمي‌توانيم آنهارا شكست بدهيم ولي كار بسيار سختي داريم. سختي كار جايي بيشتر مي‌شود كه در خط دفاعيبا ضعف مواجه هستيم. ما بايد خطوط را فشرده‌تر كنيم و خط هافبك و حمله به دفاعنزديك‌تر باشد. ما بايد از تخريب بازي حريف به نتيجه برسيم، البته اين فوتبالينيست كه بخواهيم به آن بباليم ولي راه ديگري نداريم. ما بازي سختي در پيش خواهيمداشت ولي اميدوارم كمترين اشتباه را داشته باشيم و در نهايت به مرحله بعدي صعودكنيم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.